Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:ostettiin pesukone. ja sehän siis meni rikki tiistaina. tiliotteessa näkyy että olen siirtänyt miehen tilille rahaa, lukee vieläpä viestinä että "pesukone rahaa" ja sit veloituksena näkyy et on ostettu gigantista ja paikka.
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:ostettiin pesukone. ja sehän siis meni rikki tiistaina. tiliotteessa näkyy että olen siirtänyt miehen tilille rahaa, lukee vieläpä viestinä että "pesukone rahaa" ja sit veloituksena näkyy et on ostettu gigantista ja paikka.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:ostettiin pesukone. ja sehän siis meni rikki tiistaina. tiliotteessa näkyy että olen siirtänyt miehen tilille rahaa, lukee vieläpä viestinä että "pesukone rahaa" ja sit veloituksena näkyy et on ostettu gigantista ja paikka.
No ei se, että sinä olet siirtänyt rahaa MIEHEN tilille toimi minään kuittina. Jos se olisi maksu Giganttiin, niin olisi aivan toinen juttu. Gigantissahan yleensä kirjataan ostajan tiedot ylös isommissa ostoksissa, missä on taku, nimi ja osoite, niiden perusteella kannattaa kysellä paikan päällä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:ostettiin pesukone. ja sehän siis meni rikki tiistaina. tiliotteessa näkyy että olen siirtänyt miehen tilille rahaa, lukee vieläpä viestinä että "pesukone rahaa" ja sit veloituksena näkyy et on ostettu gigantista ja paikka.
Kyllä tuon pitäisi riittää. Noilla tiedoilla ne löytävät siellä Gigantissa sen kuitin.