Laivamatkan maksu ja kuittiongelmat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Tietääkö joku, miten onnistuu, kun tilasin ja maksoin laivareissun netissä, ja kone jumittui saman tien kun sain homman hoidettua, joten en saanut tulostettua kuittia.

Eli tiliotteessa näkyy maksettuna Silja Linelle 64 euroa näkyy arkistointitunnus sun muut, ja sähköpostiin tuli vahvistus jossa lukee Bank payment 64 eur, maksettava 0,00 eur.

Ja ohjeissa lukee, että lähtöselvityksessä esitettävä KUITTI ja varausnumero, ja on oltava nähtävissä arkstointitunnus. Niin mites nyt kun kuittia en saanut pihalle koneesta?
 
KIITOS!! Olinpas hölmö ja availin aluksi vain tuota verkkotiliotetta kun muistelin että jostainhan se klikkaamalla löytyy ja panikoin kun ei sieltä löytynyt. Ja nyt vasta kun täällä niin tomerasti epäröimättä neuvottiin sieltä etsimään, niin löytyihän se kuitti sieltä tallesta, tilitapahtumista. :D Kyllä helpotti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Vahvistuksessa sanotaan että on maksettu. Eli tarkoittaa, että maksettavaa jäljellä 0 eur.

Riittääkö se vahvistus kuittina, sitä en tiedä.

Niinhän siinä sanotaan, mutta kun kerran ohjeissa sanotaan että kuitti mukaan, niin saattaisi olla ettei tuo vahvistus riittäisi. Ainakaan jos lähtöselvitys täti on kovinkin virkaintoinen tai Siljan säännöt ovat sellaiset.
 

Yhteistyössä