Käykö muiden lapset avantouinnissa?

Minä olen harrastanut avantouintia. Kyllä siellä rantasaunalla joitakin lapsiakin näkyi. Suosittelen kokeilemaan. :)
En ole koskaan ollut kylmien vesien ystävä, mutta jotenkin tuo houkuttelee. Ja yritän haastaa itseni tekemään asioita mitä alakoululaiset lapsenikin uskaltavat. :D

Mies sanoo että helpoimmalla tuohon pääsee kiinni kun vaan kesän jälkeen jatkaa tuota uimista/kastautumista läpi syksyn. Oletko samaa mieltä?
 
uimari
Tuo pitää paikkaansa, että avantouinnin helpoiten aloittaa sillä, että jatkaa vain kesän jälkeen uimista vesien viilentyessä. Kun ui läpi vuoden, voi puhua itsestään luonto- tai villiuimarina :D
 
virvatuli
En ole koskaan ollut kylmien vesien ystävä, mutta jotenkin tuo houkuttelee. Ja yritän haastaa itseni tekemään asioita mitä alakoululaiset lapsenikin uskaltavat. :D

Mies sanoo että helpoimmalla tuohon pääsee kiinni kun vaan kesän jälkeen jatkaa tuota uimista/kastautumista läpi syksyn. Oletko samaa mieltä?
Itse menin ensimmäistä kertaa avantoon talvella. Kyllähän siinä jonkimoista älämölöä tuli pidettyä, kun niin hitsin kylmälle tuntui, mutta se ihana hyvä olo leviää kroppaan melkein heti kun avannosta nousee. Sen jälkeen tuntuu ihan mielettömän upealta istua kaikessa rauhassa saunan terassilla kun ei palele ollenkaan, ja sitten saunaan uusintalöylyille ja uudestaan avantoon. :)

Mieheni ei ole koskaan käynyt avannossa, mutta viime kesän jälkeen kun jatkettiin mökkeilyä ihan joulukuun alkuun, niin kyllä vaan tuokin aina saunoessa järvessä pulahti. Ja ihan avantokylmää vesi jo silloin oli. Että kyllä se voi onnistua totuttelunkin kautta. :)
 
"Pimiö"
Meillä on käynyt 3 vuotiaasta, nyt täytti yhdeksän ja harrastaa vuorikiipeilyä. Euroopan huiput on jo käyty läpi. Mount Everestille maksaa luvat yli 30 000 euroa, on kallis harrastus :(
 

Yhteistyössä