Käykö jollakin kotisiivoja, mitä maksaa ja...

oletko ollut tyytyväinen työn jälkeen? Mikä olisi pk-seudulla firma, jota voit suositella?

Suhtaudun vähän nihkeästi ideaan ostaa kotisiivousta, mutta mies haluaa ostaa avuksi siivouspalvelua. Ei halua että kaikki aikani menee kotitöihin, kun olen aika neuroottinen puhtauden suhteen. Mietinkin, onko yleensä jälki hyvää? Olen todella tarkka, eikä siis huvittaisi maksaa siitä, että siivoan itse siivojan lähdettyä..

Tekeekö firmat myös ikkunanpesua ja minkä verran kustantaa tämä..Siis tuntitaksana?
 
hei
Käytä tuota hakua, täällä on keskusteltu aiheesta paljonkin. Kyllä täällä monella käy, meilläkin. Mutta en jaksa taas toistaa koko hommaa. Meillä maksaa n. 30 e /h. Yleinen hinta on n. 27 e-40 e/h. Pääkaupunkiseudulla kalliimpaa. Kukaan ei koskaan siivoa sun kämppää yhtä hyvin kuin sä itse, mut voit löytää myös siivoojan, joka tekee jälkeä, joka sulle riittää. Tekevät myös ikkunanpesua. Riippuu firmasta hinta.
 
Tilkku
Meillä käy joka toinen viikko, 26 e /h ja sama ikkunanpesusta. Eli mitä enenmmän ne tekee, sen kalliimpi käynti. Yli puolet tulee takaisin verovähennyksen ansiosta, joten ei ole kallista mun mielestä.

Meillä siivoojat hoitaa tavallaan miehen osuuden siivouksesta... Kissojen ja koiran takia imuroin melkein joka päivä, joten en jaksa sitten muuten niin peseskellä pintoja ja pyyhkiä pölyjä. Siinä mielessä toi ostopalvelu täydentää hyvin meidän systeemiä.
 

Yhteistyössä