käykä täällä kukaan?

Visiittori
Jeps - silloin tällöin - mutta kun tämä ikä (38 v.) ei ole se määräävin juttu mun äitiydessä, vaan enemmänkin kiinnostaa nuo lasten ikään perustuvat jaottelut eli koululaiset ynnä muut, niin tunnustan: liian harvoin. Vertaistuki on aina hyvä juttu! Eli tässäkin nähdään, määritän itseni lasten kautta täällä(kin) eli pitäiskö ryhtyä terveesti itsekeskeisemmäksi ja palata tänne :)
 
MWS
siis vastahan minä tänne tieni löysin... ja neljäs lapsi on kohta vuoden! Olisikohan niin, ettei aika tahdo riittää, kun nukkuakin pitäisi. Vai ollaanko me jo niin "vanhoja" ettei tarvita keskustelukavereita kun siperia on jo monenlaista opettanut?
 
harmaan kalpea äippä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2004 klo 00:16 MWS kirjoitti:
siis vastahan minä tänne tieni löysin... ja neljäs lapsi on kohta vuoden! Olisikohan niin, ettei aika tahdo riittää, kun nukkuakin pitäisi. Vai ollaanko me jo niin "vanhoja" ettei tarvita keskustelukavereita kun siperia on jo monenlaista opettanut?
Voipipa olla näinkin ja ei millään pahalla nuoremmille mutta ehkä meistä tän ikäisistä useampi on työelämässä niin yksinkertaisesti ei ole aikaa samallalailla täällä notkua kuin esim opiskelijät, työttömät tai koti-äidit
 
tinzu harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2004 klo 15:35 pikkuruu kirjoitti:
Kyllä täällä aina tulee pyörähdettyä, mutta tuntuu, ettei täällä oo koskaan ketään...

Ja aina käyn itsekin niin kiireellä, ettei ehdi paljon avauksia kirjoitella.
Peesaan. Nytkin töissä ja niin kiire ettei muka ehdi kirjautua edes. :kieh: :kieh: :kieh:
 
sissi30
Viikko sit löysin tieni tänne ja joka päivä lueskelen sivuja millon mitäkin:keskosista,nuorista,äideistä ynm.hyvä juttu tää kaks plus sivut.Tosi on kun on 4 lasta,ei aina kerkee kun kurkkasta nopeasti ja välillä aikaa enempi.Kun yksi kone ja viisi käyttäjää.Mutta täälllä ollaan aina kun kerkeää. :)
 

Yhteistyössä