Käy sääliksi naapurin miestä...

  • Viestiketjun aloittaja joopa
  • Ensimmäinen viesti
kait jotkut vain tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
Sillä on lihava vaimo (muuten ihan nätti) ja sen valaan kanssa sillä on sit kolme lasta. Mies on urheilullinen ja komea, harrastaa kilpaurheilua. Kuulin vielä postilaatikolla, että niillä on kesällä ollut 10-vuotishääpäiväkin. Miten ihmeessä se mies viittii olla sen vaimonsa kanssa, kun saisi paljon paremmankin? Vai onkohan ne yhdessä lasten takia? Ihan varmasti se mies häpeää vaimoaan ja toivoisi hänen olevan hoikka.

Samaa itse ihmettelen naapureistani. Eivät kyllä enää aivan nuoria mutta nainen valtavan lihava, eikä juuri kauniskaan. Mies komea, pitkä, käy töissä ja nainen läskeineen kotona.
 
q
Ehkäpä ne läskit eivät kaikille miehille ja naisille ole se pääasia. En minäkään omaa miestäni jättäisi, jos sattuisi lihomaan vaikkapa 30kg. Yhtä paljon edelleen häntä rakastaisin. Huolissani toki olisin tuossa kohtaa hänen terveydestään.
 
kait jotkut vain tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja lyyti:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Niinku miten paremman se sais?
Samaa mietin ;) Miten paremman? Laihemman? kauniimman?
Ehkä se nykyinen on miehen mielestä kaunis, älykäs, hauska, hyvä vaimo...
Ap taitaa olla vuosimallia 94 tai jotaki... Luulee että ulkonäkö tekkee suhteesta jotenki paremman. Ja juu, en ole lihava, alipainonen kyllä, mie ja mies ollaan molemmat hyvännäkösiä, mut vielä ei oo tullu mulle aikuisiällä vastaan sellasta tilannetta että oisin miettiny mitä joku tyyppi vaimossaan/miehessään näkkee!
Kas kun se ulkonäkö ei merkitte kaikkea, kivaa plussaa joo, mut jos sen perässä vain juoksee, voi olla aika varma että loppuelo on yksinäinen ja katkera.

Jotenkin olenkin aina ajatellut sinun olevan hyvännäköinen:) vaikken kuvaasi muista koskaan nähneeni.
 
kait jotkut vain tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, nainenhan ne 3 lasta on kuitenkin miehelle kantanut. Että sinällään sekin kannattaa ottaa huomioon. Toisaalta, jos on Tiina Jylhään uskominen, niin "ei sun tarvii olla läski vaik oisitki raskaan". Plöäh.

Ei tarvikkaan. En ole koskaan ollut, viisi lasta synnyttänyt.
 
nii-i
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
Sillä on lihava vaimo (muuten ihan nätti) ja sen valaan kanssa sillä on sit kolme lasta. Mies on urheilullinen ja komea, harrastaa kilpaurheilua. Kuulin vielä postilaatikolla, että niillä on kesällä ollut 10-vuotishääpäiväkin. Miten ihmeessä se mies viittii olla sen vaimonsa kanssa, kun saisi paljon paremmankin? Vai onkohan ne yhdessä lasten takia? Ihan varmasti se mies häpeää vaimoaan ja toivoisi hänen olevan hoikka.
Rouvalla ei ole aikaa käydä urheilemassa kun herra treenaa kaiken vapaa-aikansa.
 
kait jotkut vain tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja M.:
Näin ajattelevia ihmisiä on oikeasti olemassa -naisissa ja miehissä. Olen menettänyt monta "kaveria" kun lapsen kuoleman jälkeisenä aikana lihoin monta kiloa. Nämä ihmiset eivät tervehdi minua nykyisin. Tuntevat varmasti, kun liikun yhdessä mieheni kanssa. Olen muuttanut elämäntapojani ja aion seurata reaktioita. Maailmasta löytyy onneksi tosiystäviä ja yksi heistä on mieheni. Hän rakastaa minua isona ja pienempänä -haluan itse parempaan kuntoon. Itseni takia.
Tai sit sun kohdalla noitten kavereiden/ihmisten reaktioissa oli kyse siitä, etteivät he lapsenne kuoleman jälkeen osanneet enää kohdata sinua. Eivät tienneet mitä sanoa, ja alkoivat sitten vältellä. En siis usko, että liittyi sun kiloihin millään tavalla.

Tuo on varmaankin totta. En lihonut vauvan kuoltua muutta kukaan enää tuntenut, halunnut jutella, ei sen kummemmin sukulaisetkaan asiasta puhuneet. sitä vain ei ollut.
Meni vuosikausia kunnes ekan kerran sanoin jonkun kysyä monenko äiti olen. En voinut sanoa kun olisin joutunut selittämään, että ensimmäinen on kuollut ja olisin alkanut itkeä. Nykyään joidenkin kanssa asiasta on puhuttu ja tietävät mutta siitä on jo kauan.
 
kait jotkut vain tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja Ambrosia85:
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Puhutko meistä? Ai juu, me ei olla naimisissa eikä mies häpeä mua. Se häpeää sinunlaisiasi, sori :hug:
Mun sormilla kirjotettu :D
Eilen just keskusteltiin siitä ettei ulkonäkö ole parisuhteessa koskaan pääasia, ja sitä paitsi, toiset tykkää muhkummasta ;)
Eipä mun kihlattu ennen mua olettanut seurustelevansa ylipainoisen bruneten kanssa, mutta kun kolahtaa niin sitten kolahtaa. Ja kyllä mä uskon siihen että ukkoni mielestä hyvännäköinen olen. Eihän sillä muuten edes joka ilta seisois :LOL:

Ja se seisominen on se merkki? Jospa vain haluu saada pilluu?
 
Neytiri harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeksi nyt vaan, mutta ulkona yhdessä liikkuessaan ne näyttää siltä, että se vaimo on vetänyt perheen kaikki ruuat. Mies ja lapsetkin on hoikkia. Näyttää ulkopuolisen silmiin siltä, ettei se vaimo todellakaan kuulu joukkoon. Vaikutelma ois ihan eri, jos sen vaimon tilalla kulkisi joku urheilullinen nainen. Mahtaa sitä miestä hävettää niillä kisapaikoilla, jos sen vaimo on mukana.
Tai sitte ei. Ehkäpä se mielummin kulkee pullukan ja ystävällisen naisen kanssa, kuin laihan ja ilkeän.
No eihän kaikki laihat naiset ole ilkeitä tai lihavat ystävällisiä. Typerää yleistämistä.
Itse olet typerä yleistäessäsi että lihava nainen on jotenkin kaikkien miesten mielestä vastenmielinen?
Oletko sitä paitsi varma ettei naisella ole jotain sen laatuista sairautta, mikä lihottaa häntä. Ja vielä yksi kysymys? Säkö et millään suostu uskomaan että ne ois onnellisia? Sääliä vaan pitäs.
Ja tiesitkö että se on geeneistäkin kiinni. Lapset on siis saaneet isänsä geenit ja siksi ovat hoikanmallisia, näin meilläkin. Mutta ei se sitä poista että minä olen lihava. Ja taitaisit sääliä munkin miestäni, ehkä jopa lastani, jos näkisit.
 

Yhteistyössä