Kävin sitten polilla

Kovat kivut alavatsassa. Ultrattiin ja kas - vauvahan siellä. Kuollut.

Samantien kaavintaan, vielä nukutusta laitettaessa itkin. Eikä ollut ainoa yllätys - löytyi myös kysta.

Pää on ihan sekaisin, nukutuksen jäljiltä tietysti, mutta kaikesta muustakin. Tuo kysta pelottaa, en osannut edes kysyä tarkemmin mitkä voi olla seuraukset vakavimmillaan...

Hitto että tää elämä heittää yllätyksiä välillä... :(
 
vieras
Ja tuollasen jälkeen tullaan tietenkin nettipalstalle kertomaan asiasta kaikille? Eipä tulis mun mieleeni ihan ensimmäisenä. Surullista, miten ihmiset eivät enää osaa elää ilman jotain näkymätöntä hyväksyntää.
 
sympat
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja tuollasen jälkeen tullaan tietenkin nettipalstalle kertomaan asiasta kaikille? Eipä tulis mun mieleeni ihan ensimmäisenä. Surullista, miten ihmiset eivät enää osaa elää ilman jotain näkymätöntä hyväksyntää.
HAISTA SINÄ PITKÄ PASKA!

ja ap, olen todella pahoillani. Itsekin olen 3 km kokenut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja tuollasen jälkeen tullaan tietenkin nettipalstalle kertomaan asiasta kaikille? Eipä tulis mun mieleeni ihan ensimmäisenä. Surullista, miten ihmiset eivät enää osaa elää ilman jotain näkymätöntä hyväksyntää.
Ah kun olet niin empaattinen ja lämmin sydäminen
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja tuollasen jälkeen tullaan tietenkin nettipalstalle kertomaan asiasta kaikille? Eipä tulis mun mieleeni ihan ensimmäisenä. Surullista, miten ihmiset eivät enää osaa elää ilman jotain näkymätöntä hyväksyntää.
Ja taas sitä joutui tuomiolle, yllätys. Pyydänkö poistamaan tämän niin sun ei tarvitse vaivata päätäsi?
Usko tai älä, en hae hyväksyntää keneltäkään, kaikista vähiten sinulta. Jaan kokemukseni, jos se on sinulta jotenkin pois niin uskallan väittää että oma elämäsi on köyhää kun tällaisesta tarvii stressiä repiä.

Toivottavasti musta ei tule ikinä niin itsekästä että kuvittelisin olevani muiden yläpuolella, se jolla olisi varaa tuomita toisia ihmisiä mistään syystä. Välillä on vaikea ymmärtää mitä tuonkaltaisen päässä edes liikkuu, jolla ei ole mitään ymmärrystä muista kohtaan, nähdään ainoastaan se oma, AINOA OIKEA tapa ja elämä(ntyyli ).
 

Yhteistyössä