HahAlkuperäinen kirjoittaja serkku:Serkkupoika! En oo varma tiesinko edes että sulla on vaimo ja kolme lasta jo. Kiva kuitenki!
HahAlkuperäinen kirjoittaja serkku:Serkkupoika! En oo varma tiesinko edes että sulla on vaimo ja kolme lasta jo. Kiva kuitenki!
Olen juuri se, josta äitisi sinua varoittiAlkuperäinen kirjoittaja joo:toi jyce on hirmusen tutun näkönen.. oon nähnyt jossina livenä joskus.. vaivaa kun en saa päähäni että kuka oot.
Hyvältähän tuo vieläki näyttää. Tosin masu ei oo päässy kuvaan mukaan. B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös sillä ollut aiemmin joku toinen kuva, missä olin ihan hyvännäköinen? Nyt oli hmmm. ihan erinäköinen. Vai sekoitankohan johonkin toiseen.
No e varmaan halua varmaan etä laitan koko nimes tänne? No ei se haittaa vaikket ukokkaa!Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:HahAlkuperäinen kirjoittaja serkku:Serkkupoika! En oo varma tiesinko edes että sulla on vaimo ja kolme lasta jo. Kiva kuitenki!
Mitä serkumpi, senkö herkumpiAlkuperäinen kirjoittaja serkku:No e varmaan halua varmaan etä laitan koko nimes tänne? No ei se haittaa vaikket ukokkaa!Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:HahAlkuperäinen kirjoittaja serkku:Serkkupoika! En oo varma tiesinko edes että sulla on vaimo ja kolme lasta jo. Kiva kuitenki!