Kävin kampaajalla ja ostin meikit, vihdoin:)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvän tähen;26001325:
ja muuten Graco on niin halpis ja heikko merkkiettä,mikset ostanut mitään mistä laitoit kuviakin tänne joskus. siis oikeasti luxus kärryjä pojalle.
koska missään Turun liikeissä ei ollut mitään sen tyylistä mitä halusin, ainoa vaihtoehto graco, halpa tai ei, ainakin ne on kivoja:)

ei kaikki vaatteet oo mun kaapeissa, ei mulla ainakaan oo nyt mitään kun en o Xs niin kuin yleensä

Venakko Milanna
[QUOTE="Viera";26001631]Sulla on kyllä asiantuntematon kampaaja kun ei osaa leikata muuta kuin tuollaista kypärämallia aina :O eikö kukaan ole sanonut että eestä vähän kevyempi tukka voisi sopia paremm n ja saada kauniit kasvot esiin paremmin?[/QUOTE]

kyllä hän on ohentanut, mutta se ei osaa laita tai ei oikestaan laitanut melkein ollenkaan, koska mä sanoin ettei tarvi, se vaan föönäsi joku mummomainen tyyli. Muuten kun siitä suorista ne ei enää näyttää siltä:). No... turhaa mun selitä täällä, mä joskus laitan kuvan. Mutta muuten tukka on aina sellainen jos ei ole laitettu, eli aika paksu, siks pakko aina laita tai ei aina, ainakin jos jonnekin menen:D

lol
Ööö, mä aina käyttänyt meikkiä, mä en vaan käyttää siitä paljon, ainakin aina ns tasoitaan ihon ja myös kestovärit ripseille laitan ja kulmakarvoille ja huulikiilto tai pinkki huulipuuna ja pinkki poskipuna
Sä oot kirjottanut monta kertaa ettet käytä meikkiä OLLENKAAN. Ja nuo luettelemasi ei kyllä ole 'vähän meikkiä'... Huoh. Miksi pitää jauhaa paskaa?

Venakko Milanna
Mä en meikkä tarkoitin etten käyttää ripsiväriä ollekaan tai jos en mee mihinkän biileisin vaikka silloinkin voin olla vähäisessä meikissä, puuteri, huulikiilto, meikivoidekoska sekin muuta mun naaman paljon ja muuten en laita mitään sellaista että olisin näytänyt ylimeikkatuna, tosi harvoin sen teen. Kyllä jos meen jonnekin, en voi mennä tommosessakaan kunnossa

Vinkki
Milanna, sulle sopis oikeesti ripsienpidennys :) En sano tätä pahalla mut tulis vähän tummuutta silmiin ja ilmettä, sen lisäks ei juuri mitään tarvii kun on sängystä noustessa jo huoliteltu. :) nim. Ei enää ikinä ripsiä pois :D

"vieras"
jos olis mun kasvot niin vähintään ripsaria ja mielellään muutakin meikkiä, jää noiden liian mustien hiusten kanssa nassu aika valjuksi, varsinkin silmät ja mä kaipaisin kuvaa kanssa missä oisit meikannut! :) ootko minkä kokoinen tai siis pituus kun kasvot vaikuttaa todella pieniltä?

Venakko Milanna
[QUOTE="hmmm";26001978]Kun on noin paksut hiukset niin pitäisi kerrostaa tai leikata lyhyt malli. Nyt näyttää tätimäiseltä tuo look.[/QUOTE]

no kohta meen suoristamaan tää pesä, kun pakko kaupungille lähteä:LOL:

Yhteistyössä