doddiiii
Sulta nyt meni taas ohi.en mä oo laitettuna tänään:O
Sulta nyt meni taas ohi.en mä oo laitettuna tänään:O
niin mut kun mä en tykkää miten mulle kampaaja tukka laitoi, siks halusin mielummin huomenna laita kuva:kieh:, kun aina ne mulle laita joku mummomainen tyyli, mutta mä tykkäsin ainakin miten he hoitivat tukan, se on nyt nin pehmeä ja kiiltäväsähän oot ihan saman näköinen ku ennenki et sä missää kampaajalla oo käynytkään..
voi ei älä sano pliiiis mä 1,5 tuntia kuuntelin kampaajan että he laita mua mallinukeks ikkunaan, kun mun tukasta kuulema saa mitä vaan kun on niin paksuMilanna, miten sun tukka voi joka kuvassa näyttää ihan peruukilta tosi paksut hiukset sulla kyllä
no kyllä naama muutu mutta sellaista oikea meikkamista harrastan harvoin tai en ainakaan joka päivää, kun en jaksaAlkuperäinen kirjoittaja Lxöcäh;26001575:Milanna on kyllä varmasti kaunis kun laittaa vähän silmämeikkiä
naura mulleMilanna, mitä sun miehesi tykkää sun palstailusta?
Käykö se usein lukemassa täältä sun juttuja?
mä ostin ne jotka mahtu jukeen ja urheiluautoon, ne isot ei mahtuu mihinkäänKui sun imagoon Gracot sopii? Uteliasuuttani ihmettelen miksi et halunnut mitään luksusvaunuja?!
Sulla on kyllä asiantuntematon kampaaja kun ei osaa leikata muuta kuin tuollaista kypärämallia aina :O eikö kukaan ole sanonut että eestä vähän kevyempi tukka voisi sopia paremm n ja saada kauniit kasvot esiin paremmin?
koska missään Turun liikeissä ei ollut mitään sen tyylistä mitä halusin, ainoa vaihtoehto graco, halpa tai ei, ainakin ne on kivojaAlkuperäinen kirjoittaja voi hyvän tähen;26001325:ja muuten Graco on niin halpis ja heikko merkkiettä,mikset ostanut mitään mistä laitoit kuviakin tänne joskus. siis oikeasti luxus kärryjä pojalle.
Sä oot kirjottanut monta kertaa ettet käytä meikkiä OLLENKAAN. Ja nuo luettelemasi ei kyllä ole 'vähän meikkiä'... Huoh. Miksi pitää jauhaa paskaa?Ööö, mä aina käyttänyt meikkiä, mä en vaan käyttää siitä paljon, ainakin aina ns tasoitaan ihon ja myös kestovärit ripseille laitan ja kulmakarvoille ja huulikiilto tai pinkki huulipuuna ja pinkki poskipuna
Minäkin kyllä muistan, että olet täällä sanonut ettet meikkaa ollenkaan...Ööö, mä aina käyttänyt meikkiä, mä en vaan käyttää siitä paljon, ainakin aina ns tasoitaan ihon ja myös kestovärit ripseille laitan ja kulmakarvoille ja huulikiilto tai pinkki huulipuuna ja pinkki poskipuna
Anteeksi, mutta sulla täytyy olla joku persoonallisuushäiriö! Ihan tavallisen näköinen olet, ei mitään erityistä kauneutta näy!
Peesailen tätä, jokin tarkempi info olis ollu kiva.Mä taas haluan meikkifriikkinä kuvaa niistä ostamistasi meikeistä..