Kävin eilen linnassa, oli muuten aika hieno paikka

Kyllä minä olen isoja taloja nähnyt ja käynyt kylässä, uusia, vanhoja, erilaisia. On neljän sadan nelilön lukaaleja ja pienempiä ja hyvin sisustettuja ja semmosia keskitason koteja. (No on muunkinlaisia tullut nähtyä) Mutta eilen, eilen minä näin hienoimman kodin sisältä, mitä koskaan.

En osaa sanoa neliömääriä, mutta talo oli ISO. Kahdessa kerroksessa ilmeisestikin ja kun tulin talon pihaan, mietin ekana, että onkohan tämä rivitalo tai paritalo (talon koko oli niin suuri), mutta koska talossa olikin vain yksi sisäänmeno ja tajusin olevani omakotitaloalueella niin tosiaan, olihan se ok-talo. Mut oli hulppea! Ja oli siellä muuten viimeisen päälle sisustettukin. En tiennyt mihin uskaltaa istua, oli niin hienot huonekalut ja hyvällä maulla laitettu.

Talon isännän tapasin, hänellä oli suorat housut ja semmonen salmiakkikuvioinen neule ja alla kauluspaita. Isot kantasormukset ja kultaketju hyvin paksu. Ihan sen talon näköinen mies. Ehkä n. 50v ja arvokkaasti "vanhettunut", ei mikään komea mut normaali.

Aika hassua vaan, että tuo paikka oli ekaluokkalaisen poikani kaverin koti. Siis ton ikäisellä miehellä ekalla lapsi.. :eek:
 
minä
Mun mies on 50 ja hänen esikoisensa on 9v :)
Mä oon 37 eli mäkin olin tosi vanha kun esikoisen sain, mutta aina ei voi valita. Mies oli ensimmäisen avokkinsa kanssa yrittänyt lasta mutta lääkäreiden mukaan hän on tuomittu lapsettomuuteen, mun kanssa sitten onnistui ja meillä on kaksi "ihmettä"
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
.. Mut semmonen tietyn tyylinen mies....kulki kännykkäänsä puhuen.... :whistle:
Ahaa just näitä.

Hauska sinänsä kuulla että joku tuollainen on siitten kait oikeastikin onnistunut jossain, tai sitten se on vain perintö tai muuta toisten tekemää rahaa...
 
Minusta tuntuisi kurjalta, jos meillä käyvien lasten vanhemmat pohtisivat meidän elämäämme palstalla.... No, ei ole linnaa eikä kantasormuksia, joten varmaan vältytään tältä ja kenties googlauksiltakin =)
 
Mie taas olen sen verran utelias ihminen, että kyselen lasteni kavereiden vanhempien työpaikat ja jututan niitä ja selvitän. Tuo mies oli niin kiireinen kun kävin esittäytymässä, etten saanut hänestä mitään irti. Ja käsittääkseni netissä oleva tieto on ihan julkista tietoa. Itsestänikin on netissä vaikka mitä jos nimellä googlettaa.

Tuosta perheestä näkyi löytyvän lehtijuttujakin ja sain selville monenmoista kun selailin. Jopa sukulaisista oli juttua.. :D Ihan kiva. Seuraavalla kerralla kun tapaan, niin voin ottaa puheeksi. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Mie taas olen sen verran utelias ihminen, että kyselen lasteni kavereiden vanhempien työpaikat ja jututan niitä ja selvitän. Tuo mies oli niin kiireinen kun kävin esittäytymässä, etten saanut hänestä mitään irti. Ja käsittääkseni netissä oleva tieto on ihan julkista tietoa. Itsestänikin on netissä vaikka mitä jos nimellä googlettaa.

Tuosta perheestä näkyi löytyvän lehtijuttujakin ja sain selville monenmoista kun selailin. Jopa sukulaisista oli juttua.. :D Ihan kiva. Seuraavalla kerralla kun tapaan, niin voin ottaa puheeksi. =)
No joo, minä vaan odotin otsikon perusteella, että olet päässyt käymään jossain oikeassa linnassa :D

Ja toisekseen minä kun en ole utelias, kai, tai ainakaan en ole kiinnostunut suurimmasta osasta ihmisiä, niin minusta on ahdistava ajatus se, että joku satunnainen tuttavuus menisi minut tavattuaan googlailemaan minusta tietoa. Vaikka kuinka julkistakin. No, kolmanneksi, enhän minä sitä tietäisi. :D
 

Yhteistyössä