kävin crocsin varastomyynnissä ja voi hyvänen aika

• Viestiketjun aloittaja no jojan oli
  • Ensimmäinen viesti
no jojan oli
Sitä hamstraamisen määrää. ihmiset ostaa kassitolkulla muovikenkiä. Siis joku kanto ikean isoa kassia ja montaa paperikassillista kenkiä. Ei voi tajuta. Ja se väkimäärä ja ne jonot...

d
Onks sielllä tänään vai jotku alet? Mä tunnen suorastaan myötähäpeää. Asun ulkomailla perheeni kanssa...ja täällä on yleinen vitsi "mistä tunnistaa suomalaisen???" vastaus:"Crockseista"

"äiti"
Tuli vaan mieleen, että ehkä me suomalaiset olemme sen verran köyhiä, että meidän on pakko mennä moneen paikkaan samoilla kengillä. Ne urheilusandaalit on mulla puistossa, kaupassa ja kaupungilla. Ne käy monien vaatteiden kanssa, joten siksi.

"Mamma italiana"
[QUOTE="äiti";22490092]Tuli vaan mieleen, että ehkä me suomalaiset olemme sen verran köyhiä, että meidän on pakko mennä moneen paikkaan samoilla kengillä. Ne urheilusandaalit on mulla puistossa, kaupassa ja kaupungilla. Ne käy monien vaatteiden kanssa, joten siksi.[/QUOTE]

ei suomalaiset ole kòyhià, vaan eivàt ymmàrrà mitààn kauniiden kenkien pààlle

"äiti"
[QUOTE="Mamma italiana";22490103]ei suomalaiset ole kòyhià, vaan eivàt ymmàrrà mitààn kauniiden kenkien pààlle[/QUOTE]

No mitä kauniisiin kenkiin tulee niin mun jalassa ne näyttävät joko idiootilta tai sitten ne puristaa jostain ja kuitenkin ovat liian isot toisesta paikasta. Mitä saappaisiin tulee, niin en pidä sellasia vaatteita, että saappailla olis mitään merkitystä... ne olis kuitenkin lahkeen alla. Ja kyllä, mitä rahaan tulee, niin minulla ei olisi varaa ostaa monia pareja kenkiä kaappiin, tyyliin talveksi seittemät ja kesäksi seittemät.

"Ellamaaria"
Mä ostin ne talvikengät, ne saappaat ja musta ne on kauniit... :) Mut oonkin suomijuntti. Peruscrocseilla en menis ko mökille :) Ja pojallekin oon hommannu crocasamit :) Voi miuta pahista :)

"poikia3"
[QUOTE="Mamma italiana";22490103]ei suomalaiset ole kòyhià, vaan eivàt ymmàrrà mitààn kauniiden kenkien pààlle[/QUOTE]

Enpä sanoisi noinkaan. Vaan sanoisin niin, että suomalaiset ymmärtävät mukavuuden päälle. Minullakin on crocksit, itse asiassa useammatkin. Ja on monta paria kauniita kenkiä - tietenkin on entisellä kenkäkauppiaalla. Ja yhden kesän kuljin pelkillä crocksilla, minulla oli tuolloin kantapäässä rasitusvamma, ja crocksit olivat ainoat jalkineet jota jalka kesti. Mutta rakastan kauniita kenkiä ja yritän pukeutua tilaisuuden mukaan.

"Mamma italiana"
[QUOTE="poikia3";22490184]Enpä sanoisi noinkaan. Vaan sanoisin niin, että suomalaiset ymmärtävät mukavuuden päälle. Minullakin on crocksit, itse asiassa useammatkin. Ja on monta paria kauniita kenkiä - tietenkin on entisellä kenkäkauppiaalla. Ja yhden kesän kuljin pelkillä crocksilla, minulla oli tuolloin kantapäässä rasitusvamma, ja crocksit olivat ainoat jalkineet jota jalka kesti. Mutta rakastan kauniita kenkiä ja yritän pukeutua tilaisuuden mukaan.[/QUOTE]

tarkoituksella kàrjistin ;)
mutta oikeasti, suomessa on paljon vàhemmàn kauniita kenkià, laukkuja yms myynnissà kuin meillà.

Crocsit on mielettömän mukavat jalassa ja ne kestävät sateet ym. ja voi huoletta pestä. Ihanat kesäkengät, itse käytän lähinnä Crocs Capri -varvassandaaleja ja ovat miellyttävimmät sandaalit koskaan. Voin kävellä niillä loputtomasti ilman yhtään hankaumaa tai rakkulaa. On kokeiltu vaikka mitkä sandaalit, mutta nämä ovat aivan ihanat. Monesti olen kävellyt päivän aikana pitkiä matkoja ja ei tunnu missään. Olin kävelykengillä Lontoossa ja jalat oli päivän kävelyiden jälkeen aivan muussia, tuli ikävä Crocseja. Nimenomaan aitoja, kopioita en jalkaani laita, aidot on parhaimmat, mukavimmat ja miellyttävimmät.

Crocsit on suosittuja myös muualla kuin Suomessa, monissa maissa on paljon enemmän Crocsin myymälöitä kuin täällä. En ymmärrä miksi haukutaan toisten kenkiä. Minä ainakin olen sellainen, että löydän todella harvoin sellaisia kenkiä, jotka on mukavat jalassa. Varsinkin sandaaleissa oikeastaan kaikki muut sandaalit ovat hanganneet paitsi Crocs Caprit, niin sen jälkeen on aivan sama mitä muut ajattelee minun kengistäni. Kävelen oikeastaan joka paikkaan, en omista autoa enkä käytä kenkiä vain pikkukävelyitä varten, joten kenkien täytyy todella olla sopivat ja mukavat.

"Mamma italiana"
mummomainen, totta meillàkin on crocseja myynnissà. juuri tànààn kàvin viikottaisella kenkàkauppakierroksellani. noilla on vaan erilainen rooli, eli ovat làhinnà kotikenkià

"Ellamaaria"
[QUOTE="Mamma italiana";22490316]mummomainen, totta meillàkin on crocseja myynnissà. juuri tànààn kàvin viikottaisella kenkàkauppakierroksellani. noilla on vaan erilainen rooli, eli ovat làhinnà kotikenkià[/QUOTE]

:D

Ollaankohan me ihan eri maailmasta, kun tää kuulosti musta niin hauskalta? Kenkäkauppakierroksella, viikottaisella?

123
Onks sielllä tänään vai jotku alet? Mä tunnen suorastaan myötähäpeää. Asun ulkomailla perheeni kanssa...ja täällä on yleinen vitsi "mistä tunnistaa suomalaisen???" vastaus:"Crockseista"
No ihan varmasti yleinen vitsi, oisko rouvan ihan itse keksimä? ;)

Olethan sentään hieno rouva joka asuu ulkomailla.

MINÄ tunnen myötähäpeää sun kaltaisia ihmisiä kohtaan :D LUULET olevas parempi ihminen, kuin niitä crocseja käyttävät.

"Mamma italiana"
[QUOTE="Ellamaaria";22490337]:D

Ollaankohan me ihan eri maailmasta, kun tää kuulosti musta niin hauskalta? Kenkäkauppakierroksella, viikottaisella?[/QUOTE]

hih, ihan oikeesti kàyn useien kenkàkaupouissa (en tosin aina osta ;) ) . tààllà on semmosia tosi isoja kenkàkauppoja joissa voi kierrellà vaikka kuinka kauan

"Ellamaaria"
Mulla on tällaiset beessit:

http://www.crocs.eu/crocs-berryessa/11089,en_ES,pd.html?cid=12J&cgid=women-footwear-boots

Ja Lapsella tällaiset:

http://www.crocs.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=441&Itemid=42

Ja noista siis tuo ruskea/beessi

"Mamma italiana"
mielenkiintoinen yhdistelmà:
http://www.google.it/imgres?imgurl=http://static.flickr.com/68/186749173_b0ecb81cbc_m.jpg&imgrefurl=http://www.littlerubbershoes.com/post/73&usg=__qPxoCBNNNbWE6_MEOrmTYyLar1w=&h=240&w=180&sz=23&hl=it&start=0&zoom=1&tbnid=2QTJY-HPdkKG6M:&tbnh=157&tbnw=116&prev=/images%3Fq%3Dwedding%2Bcrocs%26um%3D1%26hl%3Dit%26sa%3DX%26rls%3Dcom.microsoft:it:IE-Address%26rlz%3D1I7SKPB_it%26biw%3D1899%26bih%3D817%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=499&ei=dIDmTIeILMLJhAfKnKDEDA&oei=dIDmTIeILMLJhAfKnKDEDA&esq=1&page=1&ndsp=41&ved=1t:429,r:7,s:0&tx=54&ty=102

Ärrimiau
En minäkään kuljeksi kasvimaajalkineissa kaupungilla. Miksi ihmeessä ei voida laittaa kenkiä jalkaan kun lähdetään ihmisten ilmoille. Minua säälittää kesäisin lapset, joille ei ole ollut varaa ostaa oikeita kenkiä. Hienon hienot tamineet ja likaiset crocsit - hyi sanonko mikä?

Yhteistyössä