kävelyvaljaat

Onko teillä ollut käytössä kävelyvaljaat? Tyttö on tosi kova menijä mutta kun nuo valjaat on jotenkin niin kamalan näköiset. Ehkä olis meno hieman turvallisempaa mutta käyttö tökkii... Kertokaa kokemuksia, oletteko oikeasti käyttäneet? Mistä saa hyviä eikä sellaisia rumia muovisia kuin laukun kiristysremmejä...
 
ilpukka
Meillä on silloin tällöin. Poika oppi todella aikaisin kävelemään ja minulla on selkä aivan sökö raskauden jälkeen. En jaksa/pysty kumarassa kävelemään ja kädestä pitämään kiinni. Silloin kun poika ei jaksa vaunuissa enää istua nostan pois ja laitan valjaat (kaupungilla), kävelylenkillä saa kävellä vaunujen vieressä ja sekin on sujunut toistaiseksi hyvin.

Mielestäni hyvät.
 
Maaruska
Pikku Piian valikoimissa on ihan kivoja valjaita.

Pari kertaa käytin valjaita, mutta en pitänyt niistä. Lapsi kun meni niin kovaa vauhtia, että tuntui kuin ulkoiluttaisi koiraa :LOL:
 
Mitä olen valjaita käytössä nähnyt niin aina on tullut mielee najatus että onneksi meillä on koirat jotta voidaan taluttaa niitä eikä tarttee lapsia taluttaa hihnassa!! Eli musta ne on karseet ja jotenkin alentavaa lapselle!! Tosiaan kuin eläin hihnassa... :\|

Mutta kukin tavallaan. Mieluummin vain itse valitsen menoni niin että voin lapsien perässä juosta tai sitten he istuvat rattaissa turvavöissä! =)
 

Yhteistyössä