Meillä tuoli on ollut käytössä pari kk,kun tyttö oli 8-10kk.Kohta tulee 1v3kk täyteen,eikä neiti vieläkään kävele.Itse en kuitenkaan laita "kävelemättömyyttä" rollaatorin piikkiin,vaan kysymys on enemmänkin tytön varovaisesta luonteesta.Vaikka vauhtia riittääkin,neiti on kaiken liikkumisen suhteen hyvin harkitsevainen.Hullunrohkeus on toistaiseksi pysynyt poissa ja kiipelykin on kohtuullisen järkevää ja varovaista.
Meille ko. tuoli hankittiin,jotta tyttö oppisi varamaan jaloilleen.Pitkään jalat olivat totaalista makaronia ja tuolin avulla neiti oppi varaamaan jaloilleen.Meillä siis tuoli täytti tavoitteen,miksi se hankittiinkin.
Itse olen oppinut kävelemään 1v2kk:n iässä,joten kovin aikaista kävelemään lähtöä en edes uskaltanut odottaa.Meillä minua taitaa kiinnostaa enemmän tytön kävely kuin häntä itseään.Eli kai se lopulta on lapsen mielenkiinnosta kiinni,koska ensiaskeleet otetaan.
Eiköhän meillä seuraavakin lapsi kävelytuolilla hurrauttele,jos vaan mielenkiintoa lapselta löytyy moiseen.Ei siinä kuitenkaan tuntikausia istuskella päivän aikana.