Kättärin rakenneultra!

Laitoin tän tuonne mitäs nyt -puolellekin, mut jos täällä ei tippuis niin nopsaan ja olis niitä Kättärillä käyneitäkin :D

Ikuisuuskysymys :ashamed:

Eli onko teille kerrottu vauvan sukupuolta?
Tiiän kyllä, ettei ole rakenneultran tarkotus, mutta kun ollaan uteliaita! :D Huomenna menossa ja jänskättää niin pirusti... :eek:
 
rakenneultrassa ei täti suostunut kertomaan vaikka koetin sitä kyllä udella. sain kyllä sukupuolen tietää myöhemmin ultrassa lapsen kasvua seurattaessa (tuolloin eri lääkäri kun rakenneultrassa). eli riippuu täysin siitä että kuka ultraa. sääntönä niillä kyllä siellä taitaa olla ettei sukupuolta kerrottaisi.
 
Ginnifer
Minä kysyin suoraan että näkyykö, ja sitä sitten yhteisvoimin tiirailtiin. Ultraaja oli samaa mieltä kuin minäkin, että ei näkynyt "härveleitä", mutta sanoi että eihän se mikään varma havainto voi olla. Vissiin kiinni ultraajasta ja siitäkin mihin sävyyn asiaa tiedustelet... Tämä rakenneultra tehtiin eri kerroksessa kuin nt-ultra, eikä siellä ollut niitä samoja Emme kerro sukupuolta -ukaaseja kuin mitä siellä yläkerrassa. Olisikohan tuossa tiukassa periaatelinjassa vähän sitä, että täällä pk-seudulla on niin paljon muista kulttuureista tulijoita, jotka ehkä haluaa tietää sukupuolen vääristä syistä? Kun monissa maissa naisen elämän vaarallisin vaihe on kohdussa vietetty aika...
 
Meiltä tänään ultraaja varovasti kysyi ollaanko me jotain kuvissa huomattu ja esitti sitten oman näkemyksensä. Aikas varoen meni mitään sanomaan tyyliin "saattas olla poika". Mulle jäi sellanen fiilis että
synnärillä nähdään oikea tulos.
 
emmamamma: tuun täälläkin sulle kommentoimaan :D alkaa jänskättää sun puolesta jo toi ultra ja tietty omakin tässä pikkuhiljaa :D
mutta noista lapuista; mä en nähnyt siellä mitään tuollaisia lappusia kun np-ultrassa kävin :eek: ja kyllä se nyt varmaan sama paikka on kuiteskin missä ne kaikki tehdään vaih?!

 
Eipä nuo kerro. Siellä tosiaan on seinillä ne laput kun menee np-ultraan. Rakenneultraan mennessä en niitä huomannut kun se tehdään eri tiloissa, eri kerroksessa. Mutta ei ne sielläkään periaatteesta sitä kerro. Meilläkin kätilö joka ultrasi oli aivan ihana, mutta erittäin vikkelästi vältteli jalkovälin kuvaamista kun arveli että osaisin itsekin lukea kuvaa...
 
Tänään kättärillä raskaana olevien päivystyspolilla tehdyn ultran yhteydessä kysyin sukupuolta. Lääkäri vastasi, että vauvan asento on sellainen, että sitä ei näe, ja vaikka näkisikin, niin ei saa kertoa. Viikot 35+3.
 
Itse kun kävin kuukausi sitten,ja kysyin että näkeekö ultraaja sukupuolta.Varovasti hän sanoi että jos pitäisi jotain veikata niin kyllä hän poikaa veikkaa..Ja myöhemmin 4D-ultra veikkauksen vahvisti!
Kun olin nt-ultrassa siellä ä-polilla, niin siellä oli tosiaa laput seinillä että sukupuolta ei kerrota. Nyt tämä rakenneuä oli siellä ala-kerrassa, eikä siellä ollut näitä lappujakaan seinillä..
Kai se on aika paljon ultraajasta kiinni!
 
mulla oli np-ultra siellä alakerrassa ja mun ymmärtääkseni on tämä rakenneultrakin :eek: eli siis samassa kerroksessa mistä mennään sisään.
mutta luulen kanssa että aika paljon on ultraajasta kiinni!
 
Meille sanoi silloin syyksi ettei saisi kertoa siksi että on tärkeämpää kuluttaa se aika siihen tärkeimpään asiaan, eli katsotaan onko vauvalla kaikki kunnossa. Meillä sillä kätilöllä meni "ruokatauon puolelle" se sukupuolen katsominen ;) :D
 
Meille ei kerrottu kättärillä rakenneultrassa kumpi olis tulossa, myöhemmissä ultrissa samassa paikassa kyllä kerrottiin ja väärin meni kuitenkin- joten ite oon aika pessimistinen ultran mukaan sukupuoliennusteeseen luottamiseenkaan.

Nykyisessä raskaudessa oon käynyt eri sairaalassa ja täällä on riippunut täysin ultraajasta onko se edes suostunut kuvaamaan sinne päin et olis mahdollista nähdä kumpi olis.
 
tänään ei kättärillä kerrottu koska ei pikkunen suostunut edes näyttämään. Voi olla että ultraaja ois saattanu kertoa jos ois jotain sieltä erottanut...
vahvistaa vielä enemmän sitä ajatusta että riippuu niin siitä ultraajasta.
 
Meillä oli rakenneultra siellä tossa huhtikuussa ja meille kerrottiin kumpi olisi tulossa. Se ultraaja vaihtui heti alussa, eka oli semmonen tiukahko täti ja sen tilalle tuli tosi mukava nainen, kun sen toisen piti mennä korjaamaan jotain konetta jossain kerroksessa.
 
Riippuu ihan ultraajasta. Pari vuotta sitten rakenneultrassa oli tylyn tuntuinen täti, joka ei suostunut sukupuolta kertomaan ja hoiti ultrauksen nopeasti läpihuutojuttuna. Nyt sain ihanan ultraajan, joka tutki rakenteita pitkään ja kertoi näkemästään ja otti vielä erikseen pari kuvaa jalkovälistä, jossa sukupuoli näkyi todella selvästi.
 

Yhteistyössä