Kättäri vai naikkari?

Moikka =) Ollaan menossa kunnalliselle hoitoihin, asutaan Keravalla.
Luin Kättärin sivuilta, että jos asuu Keravalla lähetteen saa Kättärille? Kättärillä on Perhesuunnittelupoliklinikka missä tehdään lapsettomuuden perustutkimukset. Naikkarilla taas on Hormoni- ja lapsettomuuspoliklinikka.
Eikö Kättärillä tehdä lapsettomuushoitoja?
Minkälaisia kokemuksia ko. paikoista?
Olen ollut aikaisemmin hoidoissa Felicitaksessa.

Mulla ei kokemusta ole kättäriltä mutta naistenklinikalla tosiaan on se hormoni-ja lapsettomuuspoliklinikka.Toki meidän alkuselvittelyt tehtiin myös naistenklinikalla ja siitä sitten suoraan IVF-jonoon.

Naistenklinikan olen kokenut ihan hyväksi paikaksi.Kiire siellä on aina ja ajat on AINA myöhässä n.10-45min. eli saa varata aikaa odottamiseen.Palvelu on kuitenkin ystävällistä ja mukavaa.Itse suosittelen kyseistä paikkaa,toki vaihtoehtojahan ei ole jos pääkaupunkiseudulla tarvii julkiselta puolelta IVF-hoitoja.

Me asutaan Järvenpäässä ja hoidot on Naikkarilla. Ekan mentiin omaan terveyskeskukseen ja sieltä Hyvinkäälle aluesairaalaan josta lähete Naistenklinikalle.
Palvelu hyvää ja viimeksi oltiin 10min etuajassa niin hoitaja jo huuteli käytävällä meitä:)

Meilläkin hoitokokemuksia naikkarilta. Lääkärit oli mukavia ja meidän kohdalla yleensä satuttiin olemaan aikataulussaan. IVF-hoitojen aikaan oli sen verran ruuhkaa, että 6 kk tuli täyteen. Joten saatiin sitten maksusitoumus Väestöliittoon. Siellä sitten tehtiin meille IVF. Aika nopsaa ne onneksi ilmoitti naikkarilta, että eivät pysty tarjoamaan hoitoja meille hoitotakuuajan puitteissa. kuukaudessa saatiin sitten aika väestöliittoon. Olin tosi tyytyväinen.

Yhteistyössä