kätilöt oysissa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 23:39 MÄ kirjoitti:
Ihania, nuoria, kivoja kätilöitä :)
Oon kyllä ihan samaa mieltä!2 lasta oon siellä synnyttänyt 03 ja 05 ja kummallakin kerralla oli nuoret ihanat kätilöt.Ja olin siskon synnytyksessä matkassa ja silläkin oli tosi mukava nuori kätilö =) Ne ei oo semmosia työhön kyllästyneitä vaan pirteitä ja iloisia :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 23:39 MÄ kirjoitti:
Ihania, nuoria, kivoja kätilöitä :)
Oon kyllä ihan samaa mieltä!2 lasta oon siellä synnyttänyt 03 ja 05 ja kummallakin kerralla oli nuoret ihanat kätilöt.Ja olin siskon synnytyksessä matkassa ja silläkin oli tosi mukava nuori kätilö =) Ne ei oo semmosia työhön kyllästyneitä vaan pirteitä ja iloisia :D
 
ei kaikki
mulle sattui ensimmäiseeni vanhempi ja ei ollenkaan hyvä,ei ottanut todesta kipujani ja niinpä sitten vauva syntyi ilman mitään kivunlievitystä :( Mutta jos joskus toisen kerran pääsen sinne,haluan kyllä kivemman jos niitä saa valita..
 
Mä synnytin OYSissa viime joulukuussa. Avautumisvaiheessa oli n. 40 v tosi mukava kätilö ja ponnistusvaiheen aikana vähän nuorempi, mutta yhtä mukava kätilö. Molemmat tuntui tosi osaavilta ja koko synnytyksen ajan oli turvallinen olo... No ei ehkä ihan lopussa, mutta suurimman osan ajasta :D Osaavia ja tomeria tätejä joilta löytyi myös huumorintajua ja kuuntelivat hyvin äidin toiveita. Positiivisia mielipiteitä oon kuullu muiltakin lähipiirin synnytäjiltä noista OYSin kätilöistä...
 
vuke
2 viikoa sitte synnytin pojan oysissa ja mulle sattu aivan ihan ja kannustava kätilö.niin kehu ihanasti synnytyksen aikana kuinka hyvin jaksan ja mahtavasti on menny. kuten myös synnytyksen jälkeen kehu,kuinka mahtavasti kaikki meni!!! =) mulla jäi aivan mahtava mieli siitä kätilöstä! ja osastolla sitte samaten ei yhtään ns.inhottavaa kätilöä ollu. sanoinki heille lähtiessä sairaalasta että ootte olleet ihania kaikki!! olivat tosi mielissään hyvästä palautteesta!!
 
onpas tullut kivasti palautetta tänne.ja kaikki etupäässä positiivista,voinpahan lähtee hyvillä mielin synnyttään oysiin.vaikka mun tuurilla tietty sattuu tympee kätilö.ekasta synnytyksestä jäi mieleen vain sellanen vanha käppänä joka huusi mulle päin näköä kun oksensin.mulle kun sattuu ja tapahtuu.ei muuta kun kirjoittakaa lisää kommentteja.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 16:07 virpi1980 kirjoitti:
onpas tullut kivasti palautetta tänne.ja kaikki etupäässä positiivista,voinpahan lähtee hyvillä mielin synnyttään oysiin.vaikka mun tuurilla tietty sattuu tympee kätilö.ekasta synnytyksestä jäi mieleen vain sellanen vanha käppänä joka huusi mulle päin näköä kun oksensin.mulle kun sattuu ja tapahtuu.ei muuta kun kirjoittakaa lisää kommentteja.
:eek: Kuulosti samalta kätilöltä joka mulla oli ponnistusvaiheessa...onneksi sitä ennen oli tosi mukava kätilö, sen pahimman vaiheen aikana :D

Osaston kätilöistä sen verran, että siellä oli myös näitä mukavia NUORIA kätilöitä(vanhempi yökkö oli sitten asia erikseen, YÖK!)! Olin kolmellatoista ja semmonen nainen kuin Katja Lynch osui - onneksi - vuoroon vikoiksi päiviksi, aivan ihana ihminen :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 12:25 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 16:07 virpi1980 kirjoitti:
onpas tullut kivasti palautetta tänne.ja kaikki etupäässä positiivista,voinpahan lähtee hyvillä mielin synnyttään oysiin.vaikka mun tuurilla tietty sattuu tympee kätilö.ekasta synnytyksestä jäi mieleen vain sellanen vanha käppänä joka huusi mulle päin näköä kun oksensin.mulle kun sattuu ja tapahtuu.ei muuta kun kirjoittakaa lisää kommentteja.
:eek: Kuulosti samalta kätilöltä joka mulla oli ponnistusvaiheessa...onneksi sitä ennen oli tosi mukava kätilö, sen pahimman vaiheen aikana :D

Osaston kätilöistä sen verran, että siellä oli myös näitä mukavia NUORIA kätilöitä(vanhempi yökkö oli sitten asia erikseen, YÖK!)! Olin kolmellatoista ja semmonen nainen kuin Katja Lynch osui - onneksi - vuoroon vikoiksi päiviksi, aivan ihana ihminen :flower:
En tiiä, onko fiksua täällä mainita noita kätilön nimiä, mutta koska jo yhden niistä mainitsit, niin pakko sanoa, että olen kyseisestä kätilöstä samaa mieltä! Todella ihana ihminen!
 
No ei kai siinä varmaan mtn pahaakaan ole jos nimen mainitsee.Kyllähän ne siellä sitten jokainen näkee nimet.Sillä just nimeä olenkin vailla,että jos löytyy yleisesti mukava kätilö niin voin laittaa toiveen kyseisestä kätilöstä oysin papereihin. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 21:50 Tiina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 12:25 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 16:07 virpi1980 kirjoitti:
onpas tullut kivasti palautetta tänne.ja kaikki etupäässä positiivista,voinpahan lähtee hyvillä mielin synnyttään oysiin.vaikka mun tuurilla tietty sattuu tympee kätilö.ekasta synnytyksestä jäi mieleen vain sellanen vanha käppänä joka huusi mulle päin näköä kun oksensin.mulle kun sattuu ja tapahtuu.ei muuta kun kirjoittakaa lisää kommentteja.
:eek: Kuulosti samalta kätilöltä joka mulla oli ponnistusvaiheessa...onneksi sitä ennen oli tosi mukava kätilö, sen pahimman vaiheen aikana :D

Osaston kätilöistä sen verran, että siellä oli myös näitä mukavia NUORIA kätilöitä(vanhempi yökkö oli sitten asia erikseen, YÖK!)! Olin kolmellatoista ja semmonen nainen kuin Katja Lynch osui - onneksi - vuoroon vikoiksi päiviksi, aivan ihana ihminen :flower:
En tiiä, onko fiksua täällä mainita noita kätilön nimiä, mutta koska jo yhden niistä mainitsit, niin pakko sanoa, että olen kyseisestä kätilöstä samaa mieltä! Todella ihana ihminen!
Hyvää saa aina sanoa nimen kanssa, pahaa ei koskaan ;)
 
[\Hyvää saa aina sanoa nimen kanssa, pahaa ei koskaan ;)

[/quote]

Aivan! Siispä niitä hyviä synnytysjuttuja nimen kanssa, kiitos! Tietäis tosiaan itsekin kirjoittaa etukäteen taustatietolomakkeeseen.
Onko kenelläkään kokemusta Oys:ssa vyöhyketerapiaa antavista kätilöistä, vai antaako ne kaikki?
 
Heips, kätilö Niina Pietilä oli aivan mahtavan empaattinen ja positiivinen ihminen, olisivatpa kaikki kätilöt yhtä ihania ja ammattitaitoisia!Suosittelen!Ja synnyttämässä olin siis viime elokuussa OYSissä.
 
Villionniinaharmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 15:10 vieras kirjoitti:
Heips, kätilö Niina Pietilä oli aivan mahtavan empaattinen ja positiivinen ihminen, olisivatpa kaikki kätilöt yhtä ihania ja ammattitaitoisia!Suosittelen!Ja synnyttämässä olin siis viime elokuussa OYSissä.
Samaa mieltä kanssasi!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 21:15 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 21:13 vieras kirjoitti:
Satu Ritola ainakin, ja on muutenkin aivan ihana kätilö siellä synnytysosaston puolella :flower: !!! Hänestä ja tuosta Katjasta jäi kaikista parhaimmat muistot.
Siis Satu ainakin antaa vyöhyketerapiaa =)
Mullakin vain hyvää sanottavaa, ja kiitokset "luomusynnytyksestä" :flower: :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2007 klo 11:48 vieras kirjoitti:
Käsittääkseni Niina Pietilä on lapsivuodeosastolla, ainakin oli silloin kun minä olin siellä. Vai kiertääkö ne kätilöt jotenkin? Oisko kokemuksia synnytyssalin kätilöistä?
Joo on lapsivuodeosastolla. Jotkut kätilöt kiertää Oys:ssa.
 
Ei kai sitä kätilöä voi valita, kun synnytys alkaa niin se alkaa ja ne kätilöt hoitaa, jotka silloin saattuu olemaan vuorossa.
Minulla ihan hyvät kokemukset kaikista kätilöistä ja hoitajista jotka minua hoitivat synnytysosastolla ja lapsivuodeosastolla. Lääkäreistä ei niinkään...
 

Yhteistyössä