Kätilöopiston ja NKL:n erot?

  • Viestiketjun aloittaja päättämätön
  • Ensimmäinen viesti
naistenklinikalla synnyttäneenä valitsisin sen uudellen. siellä on paras yhteys vastasyntyneiden teholle lastenklinikalle jos jotain odottamatonta sattuu, ja myös äidille paras ensihoito kun meilahden sairaala on ihan vieressä. itselläni repesi paikat pahasti ja lääkärit oli hetipaikalla. kätilöopisto on hyvä paikka muuten paitsi hätätilanteessa on vähemmän lääkäreitä lähellä ja lastenklinikalle 10min matka ambulanssilla. mä tykkään turvallisuudesta enemmän kuin kodikkuudesta..
 
Kattarilla itse 2 kertaa synnyttaneena ( ensimmainen saannollinen peratila, ja synnytin alakautta, olo oli taysin turvallinen; ja toinen syntyi raivotarjonnassa ) voin sanoa, etta jos kolmas joskus sattuu tulemaan, niin taas mennaan kylla ehdottomasti Katiloopistolle.

Palvelu ollut loistavaa, ultrista lahtien, henkilokunta ihanaa, osaavaa ja kannustavaa. Herkkia, hormonimyrskyisia aiteja ymmarretaan todella hyvin ja ammattitaito nakyy.

Viime viikolla toista synnyttaessani oli kuin olisin taas tullut kotiin!

Muistakaa etta lammin, turvallinen ja ihana ymparisto rentouttaa ja auttaa myos synnyttavaa aitia.

Onnea odotukseen ja synnytykseen!
 
Naisten klinikasta en tiedä mutta esikoisen kävin synnyttämässä kättärillä ja olin tyytyväinen! Nyt toista odotan ja senkin menen synnyttämään sinne! Viihtyisä ja mukava paikka! Ruokailu tilassa on jääkaappi johon voi kantaa omia eväitä jos haluaa ja myös tv löytyy! Henkilö kunta todella mukavaa ja nuorekasta! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2006 klo 15:10 wannabemommy kirjoitti:
naistenklinikalla synnyttäneenä valitsisin sen uudellen. siellä on paras yhteys vastasyntyneiden teholle lastenklinikalle jos jotain odottamatonta sattuu, ja myös äidille paras ensihoito kun meilahden sairaala on ihan vieressä. itselläni repesi paikat pahasti ja lääkärit oli hetipaikalla. kätilöopisto on hyvä paikka muuten paitsi hätätilanteessa on vähemmän lääkäreitä lähellä ja lastenklinikalle 10min matka ambulanssilla. mä tykkään turvallisuudesta enemmän kuin kodikkuudesta..
Täysin samaa mieltä!!!!
Kokemusta on, et kätilöopistolla apu ei aina niin lähellä kuin pitäis.
 

Yhteistyössä