Käskettiin mennä vieraisiin

  • Viestiketjun aloittaja Tapsa
  • Ensimmäinen viesti
Hyvä vaimo
Minä kyllä erinomaisen hyvänä vaimona olen sitä mieltä, että yhdynnäsä on oltava vähintään kolmesti viikossa, jos toinen osapuoli tahtoo. Ei meillä ole puolison pakko nähdä nälkääkään, jos toiselle ei ruoka maistu!
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä vaimo:
Minä kyllä erinomaisen hyvänä vaimona olen sitä mieltä, että yhdynnäsä on oltava vähintään kolmesti viikossa, jos toinen osapuoli tahtoo. Ei meillä ole puolison pakko nähdä nälkääkään, jos toiselle ei ruoka maistu!
huhheijjakkaa, ihkaelävä ihmispatja! :attn:
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa:
Ei sitä nainen ymmärrä, ei voi kuvitellakkaan miltä tuntuu yrittää painaa töitä pallit punasina kunnei pääse purkaa. Ei siihen omakäsi auta kunnolla.
No ei tietenkään nainen ymmärrä, eihän naisilla ole lainkaan minkäänlaista viettiä tahi kiinnostusta seksuaaliseen elämöintiin, jollei kyseessä ole toive raskautumisesta tahi uudesta minkkiturkista.


 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Itse asiassa mitään fyysistä pakkoa miehellä ei ole purkaa kassejaan. Ne eivät täyty, vaikka ei tapahtuisikaan siemensyöksyä. Se on naiivi uskomus.
Eeeeeeii, kyllä kyse on siitä että sinä nyt et vaan naisena ymmärrä tätä asiaa. Toisin olisi, jos sinulla olisi kassit omasta takaa.

Sen lisäksi että kassit täyttyvät ja puristavat, korvista alkaa kuulemani mukaan tulla valkoista vaikkua, jos ei saa.

Näin minua on valistettu. Ja valistuksen on täytynyt olla totta, koska sen kertoi mies.
 
tapsan vaimo
Pahoittelen tuon ukkelin puolesta kun ei osaa ongelmiaan purkaa vaimoonsa vaan täälläkin vieraille vaan:(. Todellisuudessa sillä on niin pieni etten saa siitä mitään irti. Vieraan miehen hammasharjakin tuntuu paremmalle harrastaa niin sairasta seksiä, ettei meikäläinen pysty. Itse on minut kerran ottanut ja vannonut olevansa uskollinen. Mutta meillä vain minä olen lupauksista vastuussa:(

En muista että tapsa olis koskaan vieraisiin kehottanut,mutta sen syy, sen syy, osaan se minäkin. Luulee raukka, että oon ainut, jota petetään. Mullon onneksi munaa olla syyttelemättä sitä kauheana, sen syytähän se silti on.

Tapsalle kerran annoin vinkiksi,että uittaa pallejaan sinisessä maaliämpärissä, ei olisi enää niin ällöttävän punakat. Se on tuo mun mies niin antelias, että jakaa omista pusseistaan vieraillekin.

Ota tapsa nyt järki (=munas) käteen hei. Onneksi oli sivuhistoriaan jääny nää kirjoitukset. Tästä puhutaan vielä.
Terveisin vaimosi terttu.
 
Kullervo
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä vaimo:
Minä kyllä erinomaisen hyvänä vaimona olen sitä mieltä, että yhdynnäsä on oltava vähintään kolmesti viikossa, jos toinen osapuoli tahtoo. Ei meillä ole puolison pakko nähdä nälkääkään, jos toiselle ei ruoka maistu!
Ennemmin kuolisin nälkään saamattomana kuin tapsan vaimona
 
Huuko
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa:
Ei sitä nainen ymmärrä, ei voi kuvitellakkaan miltä tuntuu yrittää painaa töitä pallit punasina kunnei pääse purkaa. Ei siihen omakäsi auta kunnolla.
Ai että se käy oikein työstä. maksaako vaimo vai vieraat palkaa tumputuksesta? Kjeh:)
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Huuko:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa:
Ei sitä nainen ymmärrä, ei voi kuvitellakkaan miltä tuntuu yrittää painaa töitä pallit punasina kunnei pääse purkaa. Ei siihen omakäsi auta kunnolla.
Ai että se käy oikein työstä. maksaako vaimo vai vieraat palkaa tumputuksesta? Kjeh:)
Ehkä se ongelma onkin alkuaan siinä, että tapsa painaa vahingossa töitä, eikä vaimoaan.

*jää miettimään tapsan ammattia*
 
Tertun toinen mies
Mullapa on tyhjät kassit, tyhjät kassit* *lalalaa, ta-da-daa**.

Varo tapsa ettei pussit pamahda kuin pilvilinnat **poks-poks**.

Sullapa on täydet pussit, täydet pussit, täydet puus-ssii-it**lalalaa-ta-da-daa***.

Käsken sua nyt tyhjentämään (vaimosi puolesta) kassisi roskakoriin. Tottele taas! Tämä on käsky kuin vieraisiin menokin, ei pelkkä kehoitus **täydet kassit, täydet kassit, lalalalaaaaaa***
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuko:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa:
Ei sitä nainen ymmärrä, ei voi kuvitellakkaan miltä tuntuu yrittää painaa töitä pallit punasina kunnei pääse purkaa. Ei siihen omakäsi auta kunnolla.
Ai että se käy oikein työstä. maksaako vaimo vai vieraat palkaa tumputuksesta? Kjeh:)
Ehkä se ongelma onkin alkuaan siinä, että tapsa painaa vahingossa töitä, eikä vaimoaan.

*jää miettimään tapsan ammattia*
:LOL: Voi tauti, että voi ihmisellä välähtää :LOL: :LOL: :p .

 
tapsa
Ompas menny typeräksi tämä juttu täälä loppua kohti.

Minun emäntä ei ehtis etes vieraisiin kun on mukuloita ja lehmiä pihat täys. On se ikävää jo stäälä vieraissa juoksentelevat akat mollaa minun emäntää.

Ja mitä tulee vehkeitteni kokoon niin ne on niin hyvänkokoset että ne on kiittäneet ketkä eioo onnesta pyörtyneet.
 
käsi
Alkuperäinen kirjoittaja jutta:
joopa ei teillä taida liitossa rakkautta olla ?
Jos rakastaisit vaimoasi et käskystä juoksisi vieraisiin vaan turvautuisit omaan käteen ja yrittäisit saada taas liittoonne kipinää !!!

Mistä teidänlaisia oikein sikiää ?
Niinpä.. Ja käytä vielä hyvä mies sitä vasempaa kättä (jos olet oikea kätinen) niin tuntuu siltä kuin kävisit vieraissa!!!!!!! :D
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Itse asiassa mitään fyysistä pakkoa miehellä ei ole purkaa kassejaan. Ne eivät täyty, vaikka ei tapahtuisikaan siemensyöksyä. Se on naiivi uskomus.
Eeeeeeii, kyllä kyse on siitä että sinä nyt et vaan naisena ymmärrä tätä asiaa. Toisin olisi, jos sinulla olisi kassit omasta takaa.

Sen lisäksi että kassit täyttyvät ja puristavat, korvista alkaa kuulemani mukaan tulla valkoista vaikkua, jos ei saa.

Näin minua on valistettu. Ja valistuksen on täytynyt olla totta, koska sen kertoi mies.
:D :D Ihmekkös mun mies just kehu olleensa terveyden hoitajalla putsaamassa korviaan :D :D

 
Niinhän sitä ala-asteella pojille opetettiin, että liiasta tumputtamisesta menee kuulo :saint: En osaa kyllä Tapsaa neuvoa, vaikka olen sen seksiterapiakurssinkin läpäissyt (K5)... pitäsikö sitä nyt vaan vaimolle kaikki kertoa ja puhumalla yrittää suhdetta rakentaa ja ilmaa puhdistaa. Suosittelen ihan terapiaan menoa yhdessä tuumin, että saatte kysynnän ja tarjonnan tasapainoon.
 
yks vaan vieras
No, sen enempää tuohon ap:n provoon tahi ei kommentoimatta...Kyllähän se vähän niin on, että jos se seksielämä toimii, niin siitä ei niin isoa numeroa tehdä, mutta jos se kamaripuuhailu ei pelitä, niin porua piisaa. Ainahan sitä toista syyllistetään, mutta molemmat voivat katsoa peiliin.

Naisena sitä vetoaa milloin mihinkin koppakipuun, "ei jaksa" yms. Varmasti välillä ihan aiheesta, mutta kyllä se on parisuhteen tehtävä töitä edes pikkuisen, vaikka niitä lapsia onkin. Meillä oli parin vuoden "jäätävä" jakso seksielämässä, mutta syykin siihen löytyi...oma masennukseni. Lääkitys tuli kehiin ja taas elämä alkoi näyttää valoisammalta. Pitää minunkin naisena vähän miellyttää miestä ja tietysti päin vastoin. Ketä houkuttaa, jos sohvalla on vastassa turhapuro tai keittiössä häärää räjähtämispisteessä oleva pelätin. En tällä tarkoita, että pitää olla viimeisen päälle laitettu, mutta jo joku pieni ele (miehen apu kotitöissä tai vaimon halaus miehelle pitkän työpäivän jälkeen) voi toiselle merkitä paljon. Yhdessä tuumin sitä on hynttyyt laitettu yhteen, joten sitä pitää myös tehdä parisuhteen eteen jotakin. Ei kannata vinkua, että lapset menee edelle yms...sitten sitä huomataan kohta, että kukas tuossa vierellä on tai kukas tuossa jotakin vonkuu/mankuu/kitisee...Se ei lapsilta paljoa pois vie, jos vähän jossain välissä iltasella ottaa toista kainaloon, paijaa ja kysyy "mitä ajattelet" tai se maaginen "rakastan sua". Ei se lapsilta ole pois, jos vanhemmat tekevät parisuhteensa eteen jotain, koska lapset aistii herkästi, jos jokin on pielessä. Vaikka mitään ei sanota, mutta jo esim. halauksen hylkääminen tai ylipäätänsä toisen torjuminen, niin kyllä lapset sen huomaavat. Kyllä se lapsi on ikionnellinen, jos vanhemmat rakastavat aidosti toisiaan ja luovat huomaamattaan turvallisen ilmapiirin kotiin.

Vielä lisään, että eivät ne naiset ole ainoita, jotka siihen koppakipuun tai "eijaks"-oloon vetoavat. Eli molempien on parisuhteessa osattava katsoa peiliin ja hakea apua, jos jokin mättää. Ja vielä, kukaan ei ole ajatusten lukija eli kertokaa toiselle, miltä tuntuu ja mikä tuntuu pahalta. Velvollisuusseksi/-rakkaus/-parisuhde ei pitkälle kanna!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa:
Ompas menny typeräksi tämä juttu täälä loppua kohti.

Minun emäntä ei ehtis etes vieraisiin kun on mukuloita ja lehmiä pihat täys. On se ikävää jo stäälä vieraissa juoksentelevat akat mollaa minun emäntää.

Ja mitä tulee vehkeitteni kokoon niin ne on niin hyvänkokoset että ne on kiittäneet ketkä eioo onnesta pyörtyneet.

..kyllä teilläkin vissiin maitoauto käy, aika komia on tuo meidän kylän valion kuski. Eikä keinosiementäjäkään pahalta näytä. Postinkantajat alkaa olla hyväkuntoisia nekin kun pyörällä kylänraittia sotkevat.

Älä tapsa oli noin naiivi, jos tepa ehtii koneelle lapsiltaan ja lehmiltään ehtii hän varmaan navetan ylisillekin :p :D
 
aisiis
Ookkonää tapsa joku helekatin pölökkypeä. Mänisit potkimmaan niitä lehemiä sinne navettaan niiku emäntässii, tiiä vaekka piäset siinä sittä sinne heenälattonnii pelehtimmään ja ehtimmään sitä työpaekka romanssia. Voe tokkiisa nuita kaeken mualiaman tapsoja.....
 
hei
Provo tai ei, valitettavaa on, että noita Tapsan kaltaisia ukkoja on tämäkin maa pullollaan. Ja akkoja, jotka koittaa niitä kestää.

Tapsan käsitys romantiikasta on todennäköisesti se, että otettan ja puristetaan pershiistä tai tissistä. Kyllähän siinä on jo esileikkiä tarpeeks.

Ja ei siinä, tapsan kaltaiset miehet muistavat vaimoaan vielä yhdyntäkertojen välissäkin: teehän akka sitä, tuopas akka tätä. Akka ne lehemätkii on vielä lypsämäti.

Millois Tapsa viimeksi teit jotain oikeesti kivaa vaimollesi? En tarkoita kivaa sulle (välttämättä se ei sitä ole), vaan semmoista, josta vaimosi tykkää? Hieroit jalkoja, pistit pari kynttilää saunaan ja sanoit vaimolle, että menepä rentoutumaan ihan rauhassa (sauna tietenkin lämmitettynä ;) ), teit HÄNELLE ruokaa, toit kukkia tms.?

Taitaa olla muutama hetki moisesta. Vaan silti pitäs akan olla avohaaroin aina vastassa, kun Tapsa ois valmiina päälle kierähtämään. Just.

ja p.s. koitapa noita yllämainittuja, saattaa sillä sun akallakin alkaa halut pelata paremmin. ;) Vaikka, jos tilanteen oot kovin pahaksi päästäny, saatat joutua pidemmän aikaa sinäkin näkemään vaivaa vaimos eteen ennen kuin hänen mielensä muuttuu.. vaan niin sitä makaa kuin petaa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa:
Ompas menny typeräksi tämä juttu täälä loppua kohti.

Minun emäntä ei ehtis etes vieraisiin kun on mukuloita ja lehmiä pihat täys. On se ikävää jo stäälä vieraissa juoksentelevat akat mollaa minun emäntää.

Ja mitä tulee vehkeitteni kokoon niin ne on niin hyvänkokoset että ne on kiittäneet ketkä eioo onnesta pyörtyneet.
Ihan pakko kommentoida, että voi sitä pyörtyä muutenkin kuin onnesta:). Entäs jos naapurin maatilallinen käy vähän emäntääs auttelemassa ja toisinpäin? Ikäänkuin purkamaan (työ-)paineita...

Täälläpäin ainakaan pihat ole lehmiä täynnä, laitumella ne on ja navetassa. Se on mukava, jos olet vehkeittesi kokoon tyytyväinen.
 

Yhteistyössä