käsivarsi puutunut ja pistelee..vakavaa?

• Viestiketjun aloittaja bertta
  • Ensimmäinen viesti
bertta
Koko päivän ollut olkapäästä sormenpäihin sellainen kuumottava tunne. Kuin olisi jokin tukos. Tunnoton ja puutunut olo, ja menee ihme väreitä. Voiko olla pelkkä lihaskramppi? Vai mikä?

bertta
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Hermo puristuksissa?

Toivottavasti. Voisko johtua siitä että käsi jäänyt vaikka kyljen alle yöllä. Tai jotenkin puristuksissa? Pelkään että siinä on joku tukos. Äh mitähän oireita sitten tulee jos siinä on joku tukos tai vakavampaa?

Tuntuu tutulta, mun hartiat jumitti vauva aikana niin että pistelyä ja kuumotusta oli usein. Mutta mene ihmeessä lääkäriin jos mietityttää tuo tilanne, mitään vakavaa ei kannata näillä palstoilla puida. Ja jos mitään ei
löydy niin hieronta varmasti auttaa..

Jos kroppa menee siltä puolelta veteläksi niin lekurille kipi kipi...

Samoten jos ylävatsakipuja tai rinnan alueella puristavaa kipua niin kipi kipi...

Nämä ne vakavammat...todennäköisesti olet vain nukkunut käden päällä...

Täälläkin kävi ensimmäisenä mielessä, että hartiat jumissa tai hermo pinteessä. Kokemusta on. Tosin en muista kuumotusta oireenani. Puutumista, pistelyä, särkyä on itselläni ollut, luultavasti työn takia. Öisin olen joutunut nousemaan kävelemään, istumaan nousu ei ole helpottanut. Ei ole ollut koko päivän mittaista tuntemusta, öisin jonkun verran.

bertta
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Kumpi käsi ? Voi lla ihan hyvin että nukkunu tai ollu huonossa asennossa. Tai jos kylki revähtäny saattaa käsi puutua (ainaski mulla teki niin) Ja jos niskat oikeen jumissa niin voi johtuu siitäkin.

Vasen käsi. Ja ollut aamusta asti niin outo tuo vaiva. Ja niskat kyllä olleet jumissa.

Yhteistyössä