Käsityökuvaketju (virkkaus, ompelu, neulominen, askartelu jne)

IhanaValo
Tosi hienoja juttuja ootte saaneet aikaseksi!! :flower:

Kun itekin osais jotain..yritän vähän aina välillä väkertää mut ne nyt on. Hmph.

Laitan nyt kuitenkin tähän pari viimeisintä..äitini joululahja ja veljeni synttärilahja, samaa "sarjaa" (väriä) tein myös kaulaliinan ainaoikeaa.

Aijaa.com - 8905777.jpg

Aijaa.com - 8905778.jpg

Tällä hetkellä on tekeillä aaltokuvioinen kaulaliina, sen pidän (kai) ite :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt on halloween juhlittu. Enhän mä muistanu (ehtiny) kuvata mitään. Jälkikäteen muutama kuva koristeista.

Tommonen oli ulko-ovessa.

Ruokapöydän koristeita.

Pöytää lähempää.

Sori suttuset kuvat. Me ei vielkään ymmärretä kameran kans toisiamme.

Valmiiksi askarreltuna oli vielä noita haamuja ja lepakoita lisää, mutta en saanu aikaseks mentyy mettään kerää risuja. Jäivät sit ens vuoteen.

Askartelu ohjeita/malleja tuli haalittua pitkin nettiä.

Mie värkkäilen milloin mitäkin.

Rekipussi omaan rekeen:

Koirille valjaita (näissä pehmikkeenä fleeceä jonka ympärillä keltaista huomiokangasta jotta näkyy pimeessäkin):

Säärystinsukkia: (näitä oon jo parille siskolle tehny erivärisinä ja erilaisella kuviolla)

Pojalle viime talveksi villahaalari, lankoina, Nallen marjaretki Mustikka, sekä siihen sopivat tumman sininen ja vihreä. Toivottavasti menis vielä tänä talvena =) :

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";25053030]Nostelen,kaipailen vinkkejä joululahjoihin lisää:)[/QUOTE]

Mä oon virkannu tiskirättejä (saa samalla noi sekalaiset puuvillalanka nöttöset pois nurkista).
löysin myös kivan gekon kaavan. Mietiskelin saiskohan siitä kehiteltyä jonkun pelin tms. Siis useempi gekko ja heitetään vaiks ämpäriin.
Kauratyynyjä haluaisin myös tehdä, mut mist ihmeestä sitä kauraa saa jyvänä...

Yhteistyössä