Lataa kuva tänne ja ku kuva on lataantunu niin valitte sieltä foorumille 1 kohdasta linkki ja kopio se tänne, sitte liität sen täällä viestikenttään.Tahdon osallistua mutten tiedä miten saan kuvani tänne? Kuva on koneella mutten tiedä mistään URL osoitteista mitään..
En ees tykkää käsitöistä juurikaan, mutta wow!!!!!Pääkallohuivi. Lankana Cewec Silver Soft. On akryylilankaa ja mukana on hopiasäie, mutta ei erootu kuvas.
Ohje täältä ja on helppo tehdä tuo huivi.
Silmukoita: Pääkallohuivin ohje
No mä oon miettiny tuohon pääkallon tilalle sydäntä.AI NIIN! Olin niin innoissani oman kuvan laittamisesta että unohdin kokonaan. Ihan törkeen hieno tuo Scarletin huivi! Ite oon virkannu melkein samanlaisen mutta pääkallon tilalla oli joku kukkahommeli.. Toi kallo versio kelpais jo noille meijän nuorilekkin
Vinkkaan heti ku mä tiän miten se siihen tulee.Alkuperäinen kirjoittaja Kässäfani;30275697:Ois ihanaa jos vinkkaisit miten se sydän tuohon tulisi :heart:
Jos keksit sen sydämen niin minäkin haluan ohjeenNo mä oon miettiny tuohon pääkallon tilalle sydäntä.
Kyllä sukilla ja tumpuillakin voi osallistua. Mun mielestä on hienoa, kun niin moni tekee käsitöitä. Ei se voitto vaan osallistuminenTosi mahtavia juttuja kaikilla! Vitsi te ootte taitavia.
Multa ei tähän harmaaseen ny irtoo mitään ja tuskin jatkossakaan osallistun koska teen pääasias sukkia, tumppuja yms. tavallista. Tietty sit jos joskus teen jotain muuta niin osallistun.
Ei oo äänestystä viä koska kahdeksaan asti saa laittaa oman työnsä mukaan haasteeseen.hei tänäänkö se on. en nähny äänestysketjua äkkiseltään.. :snotty:
mä en kerkee osallistuun mutta oisin äänestäny kuiteski.
Mä tein jo äänestyksen ku ajattelin etten odota vastausta kovin kauaa ettei mee äänestyksen alootus kovin myöhäälle ja saadaan sitte mahdollisimman pian uus aihe.Alkuperäinen kirjoittaja Kässäfani;30285139:Jos viitsit Scarlett, niin se olisi mukavaa.
Mä en edes osaisi :ashamed: