Käsi ylös kuka ei koskaan esittelisi alastonta vartaloaan netissä!

  • Viestiketjun aloittaja Tylsimys
  • Ensimmäinen viesti
:wave:
syy: Juuri viime viikolla oli varottelua bbc:llä ja Suomen uutisissa, kuinka ihan mitä tahansa kuvia ihmiset ovat laittaneet nettiin, on käytetty uusiin tarkoituksiin. Varoteltiin kovasti varsinkin teinejä, jotka laittaa todella vähäpukeisia kuvia nettiin, että niitä on päättynyt hieman vääriin paikkoihin.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Hobelix:
:wave:
syy: Juuri viime viikolla oli varottelua bbc:llä ja Suomen uutisissa, kuinka ihan mitä tahansa kuvia ihmiset ovat laittaneet nettiin, on käytetty uusiin tarkoituksiin. Varoteltiin kovasti varsinkin teinejä, jotka laittaa todella vähäpukeisia kuvia nettiin, että niitä on päättynyt hieman vääriin paikkoihin.
Siksipä kandee olla ilman naamaa, jos laittaa jotain.
 
jee
Alkuperäinen kirjoittaja Hobelix:
:wave:
syy: Juuri viime viikolla oli varottelua bbc:llä ja Suomen uutisissa, kuinka ihan mitä tahansa kuvia ihmiset ovat laittaneet nettiin, on käytetty uusiin tarkoituksiin. Varoteltiin kovasti varsinkin teinejä, jotka laittaa todella vähäpukeisia kuvia nettiin, että niitä on päättynyt hieman vääriin paikkoihin.

laitoin tonne tissisysteemiin tissikuvan ja edelleen sanon, että sitä saa ihan vapaasti käyttää ihan mihin vaan. Ei haittaa mua!!!

Ihan eri asia jos naama näkyy, mutku ei ni ei.

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Ilman naamaa voisin esitellä. Naaman kanssa en.
Niimpä, kuka sen tietää, kenen ne on, kun ei näy naamaa jos harmaana pistää.
paitsi jos on sellasia tatskoja kuten mulla et tutut tunnistaa kyllä.. ja eipä tää niin kiva ole edes että vois esitellä.. :snotty:
Mä luulisin, että joku tarkkasilmäinen voisi tunnistaa mut luomien perusteella. Mulla on niitä jännissä paikoissa. Mutta joo, photoshop tietty auttaa, jos tulis pakottava tarve kuvien julkaisemiseen.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Ilman naamaa voisin esitellä. Naaman kanssa en.
Niimpä, kuka sen tietää, kenen ne on, kun ei näy naamaa jos harmaana pistää.
paitsi jos on sellasia tatskoja kuten mulla et tutut tunnistaa kyllä.. ja eipä tää niin kiva ole edes että vois esitellä.. :snotty:
Mä luulisin, että joku tarkkasilmäinen voisi tunnistaa mut luomien perusteella. Mulla on niitä jännissä paikoissa. Mutta joo, photoshop tietty auttaa, jos tulis pakottava tarve kuvien julkaisemiseen.
Luomien takia mulla on paita päällä tissikeskustelussa. ja sen takia, kun on just poistettu luomi.
 

Yhteistyössä