käsi ylös : kuinka moni voi REHELLISESTI sanoa olevansa itseensä 100 % tyytyväinen meikittä?!

  • Viestiketjun aloittaja vakkari harmailee
  • Ensimmäinen viesti
Huumekoira
No olen mä silleen tyytyväinen, ettei ole hirveästi mitään näppylöitä tai semmosia. Meikkaaminen on kivaa ja pisistää, ei se lähde siitä, etten olisi muuten tyytyväinen.
 
-Jonttu-
Mä oon ihan tyytyväinen. Käytän ainoastaan puuteria poistamaan kiiltoa naamavärkistäni.

Joskus harvoin jos on aihetta juhlaan, sipaisen meikkiä. Kyllä harvemmin meikkaava tulee herkemmin juhlissa huomatuksi, kuin sellainen jolla on sotamaalaukset pyhää arkea :D
 
m
No voin sanoa olevani tyytyväinen. En ole koskaan meikannut, mutta uskon kyllä näyttäväni paremmalta meikin kanssa. Tyytyväinen kuitenkin näinkin, koska kulmat ja ripset ovat tummat. Jos eivät olisi, en välttämättä olisi tyytyväinen. Mutta jostain syystä kun joskus olen kokeillut ripsiväriä, tunnen olevani hehkeämpi, vaikkei sitä paljon edes huomaa silmissä. Tämä kaikki ei siis tarkoita, ettenkö naamassani jotain tahtoisi korjata. Haluaisin isot, ruskeat silmät ja finnit mäkeen :)
 
:wave:
tooosi harvoin käytän meikkiä, ja yleensä juuri silloin on vaivaantunut ja nuhruinen olo vaikka meikit olisikin nätisti ja asiallisesti laitettu.

minusta meikittömät ihmiset ovat yleensä paljon kauniimman näköisiä kuin meikatut.
 
:wave:
En pahemmin meikkiä käytä, jos joskus jotakin on niin ripsaria.. Sitte jos mennään johonkin juhliin niin eyelineria ja luomiväriäkin, mutta ikuna en oo meikkivoidetta enkä puuteria käyttänyt, mutta mulla onkin suht hyvä iho ollut aina, nyt vähän finnejä, imetyksestä johtuen, muttei ne mua paljon haittaa.. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mangopapu:
:wave:
tooosi harvoin käytän meikkiä, ja yleensä juuri silloin on vaivaantunut ja nuhruinen olo vaikka meikit olisikin nätisti ja asiallisesti laitettu.

minusta meikittömät ihmiset ovat yleensä paljon kauniimman näköisiä kuin meikatut.
Juuei
 
Nipsu
Mä oon toisinaan.. mulla on onneksi luonnostaan tummat ja pitkät ripset niin ne tekee paljon etten oo niin valjun näkönen. Harmi vaan että useinmiten naama punottaa... En oo ainakaan kalpee :D
 
4n äiti
tänäänkin kuljin meikittä koko päivän. ei minulla ole itsetunnossa mitään vikaa. meikkaan, jos haluan näyttää tyylikkäämmältä mutta pystyn katsomaan itseäni peilistä ilman meikkiä ja kulkemaan kaupungilla.
 
=)
En tunne oloa kotoisaksi meikit naamassa, siis arkena. Baariin kyllä yleensä meikkaan mutta aika harvoin oon tyytyväinen lopputulokseen. Mieluummin kuljen meikittä kun ripset ja kulmat on tummat ihan luonnostaan.
 

Yhteistyössä