käsi ylös : kuinka moni voi REHELLISESTI sanoa olevansa itseensä 100 % tyytyväinen meikittä?!

  • Viestiketjun aloittaja vakkari harmailee
  • Ensimmäinen viesti
vakkari harmailee
itse en ainakaan. ripset ja kulmat ovat naurettavan vaaleat, iho kiiltää & leuassa on finnejä... kyllä minä usein liikuin meikittä, mutta en tod. tunne silloin oloani miksikään seksipommiksi ! :/ silloin itsetunto on suhtkoht kohdillaan meikittäkin, kun hiukset ovat nätit ja vaatteena esim. tyylikkäät ulkoiluhousut ja tiukka toppi (kesällä siis :D)
 
vieras
Jos mulla ei olis aknea, niin voisin olla ihan tyytyväinen. Mulla on luonnostaan mustat ripset ja kulmakarvat. Käytän ainoastaan peitepuikkoa. Ja vaikka olisin tyytyväinen itseeni, ei pidä vetää johtopäätöstä et kuvittelisin olevani jotenkin kaunis.
 
minä

Hmnn.. En kyllä ole lähellekään 100% tyytyväinen itseeni, mutta ei sen meikin lättääminen naamaan ainakaan tilannetta parantaisi... eli eli.. mitä tähän nyt sitten vastaa?

Olen itseeni ihan yhtä tyytyväinen (tai tyytymätön :whistle: ) meikin kanssa kuin ilmankin meikkiä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja JanJade:
:wave:
Todella harvoin käytän meikkiä.
Puhtaat hiukset ovat minulle tärkeimmät.
Ei haittaa vaikka olisi finnejä,naama kiiltäis jne..
olen kateellinen, oikeasti ! :( minulla itselläni nakertaa itsetuntoa näppyinen leuka ja kiiltävä nenä... kauppa ok, mutta keskustaan asiolle en mielelläni tämän näköisenä mene !!!
 

Yhteistyössä