• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jo näiden kahden keikan jälkeen on taas selkeätä, et kenenkään on turha alkaa moralisoimaan shippaamista, kun kärtsä sitä kirjaimellisesti itse jaksaa kovasti harrastaa 😂 Haluisin kyl oikeesti tietää, onko se esim joskus eksynyt lukee jotain ficciä
 
vierailija
vierailija
Siellä se Kärtsä taas ruokkii shippiä minkä ehtii. "Maybe some day..." Jos nyt joku on luullut, että se häntä mitenkään haittaisi. Eikä varmaan haittaa Bojaniakaan, kyllä ystävä ottaisi sen huomioon ja jättäisi ruokkimatta.
 
vierailija
Oliko Erika Vikman made me gay -lausahduksesta videota? Ilmeisesti luki fanin vaatteesta, mutta ilmeanalysoijalla kiinnostaa anygays
En oo nähnyt videota, mutta ilmeisesti on siis lukenut sen paidasta ja myös
Oliko Erika Vikman made me gay -lausahduksesta videota? Ilmeisesti luki fanin vaatteesta, mutta ilmeanalysoijalla kiinnostaa anygays
Tässä video:


Ilmeisesti sanonut perään myös, että "we have something same" tms 😅 https://x.com/blue_loo/status/1843381598991069220
(tai en tiedä onko toi tuon twitteröitsijän vitsi)
 
vierailija
En oo nähnyt videota, mutta ilmeisesti on siis lukenut sen paidasta ja myös

Tässä video:


Ilmeisesti sanonut perään myös, että "we have something same" tms https://x.com/blue_loo/status/1843381598991069220
(tai en tiedä onko toi tuon twitteröitsijän vitsi)
Oho sori tulipa sekava, kun näköjään aloitin jo, etten nähnyt videota kunnes muistin, et tulihan se tumpussa vastaan 😂😂😂 (tää on vasta Eurotour yö 2, nyt oo pitäisi mun vähä tsempata hahah)
 
vierailija
Oho sori tulipa sekava, kun näköjään aloitin jo, etten nähnyt videota kunnes muistin, et tulihan se tumpussa vastaan (tää on vasta Eurotour yö 2, nyt oo pitäisi mun vähä tsempata hahah)
Tässä video:

Kuuluikohan tai tulikohan tuota we have smthing similar? Tässä en ainakaa itse kuule sitä!
 
vierailija
Siellä se Kärtsä taas ruokkii shippiä minkä ehtii. "Maybe some day..." Jos nyt joku on luullut, että se häntä mitenkään haittaisi. Eikä varmaan haittaa Bojaniakaan, kyllä ystävä ottaisi sen huomioon ja jättäisi ruokkimatta.
Tossahan Kärtsä jo toiseen kertaan tuo esille ettei niillä oo mitään meneillään nyt, vaikka sanookin sen ihanasti. Tää kommentti siis niille jotka oikeesti niin uskoo.
 

Yhteistyössä