kärsin kun olen haluton!!!!

  • Viestiketjun aloittaja susa05
  • Ensimmäinen viesti
susa05
onko muita? mä todella kärsin kun en miehen käsissä kiihotu ollenkaan.kaipaan yli kaiken seksiä mutta kun en syty ollenkaan tai todella harvoin.välillä saattaa tulla sellainen olo että nyt mutta jos ei heti aleta niin halu sammuu.

synnytyksestä on kohta 5kk,syön minipillereitä.
heti synnytyksen jälkeen oli haluja ,suilloin ei taas voinut haavojen takia.sitten taidettiin aloittaa liian aikaisin kun muutaman kerran sattui arpiin ja jotenkin tuli sellainen olo että tuleeko se aina olemaan tätä...kivuliasta.

sitten on vielä se että kun mies haluaisi enemmän ja mä en iltaisin jaksa...tuntuu että aina eriaikaan huvittaa ja saa pelätä että milloin lapsi herää ja homma jää kesken....
:( :( :'(
 
Tiedän tunteen! Meillä (lue:minulla) oli ihan samanlaista aiemmin. Olin aina väsynyt eikä tehnyt mieli. Mies kyseli mitä teki väärin ja mitä olisi voinut tehdä toisin. Ei vain meinannut tulla mitään. Sitten päätimme että mies ei vonkaa, vaan teemme kaiken minun ehdoillani, oli se sitten miten harvoin tahansa. Tosin joskus hoitelin mieheni muulla konstilla :p
Ajattelimme, että mieluummin hyvää ja tyydyttävää seksiä harvoin kun "lahnamaista" (heh) seksiä usein. Sitten huomasinkin, että kun minä saan ohjat, seksi rupeskin maistumaan hyvältä :D
eikä mieskään valittanut! Nykyään seksiä on usein ja se on todella tyydyttävää. Lisämausteitakin olemme ottaneet käyttöön.

Haleja sinne ja toivottavasti saatte asiat kuntoon! :hug: :hug: :hug:
 

Yhteistyössä