kännykkäpuheluiden häirintä

jostakin luin että on olemassa jotakin laitteita joilla sekoitetaan kännykkäverkko tietyllä etäisyydellä eli esim 5 m päästä laitteesta ei kännykät pelaa.
Minä ihmettelen aina että miksi ihmisiä häiritsee se jos toinen kännykkään esim bussissa puhuu kun keskustellaanhan siellä muutenkin. Eri juttu paikat missä ei ihan oikeasti kännykkää ole soveliasta käyttää tai edes sitä viestiääntä kuulla eli esim elokuvateatterit
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Joitakin vissiin häiritsee se jos rouva bussissa selittää kovaan ääneen puhelimeen henkilökohtaisia asioitaan..Mutta ei se musta kyllä oo muutaku sen puhujan moka ja häpeä :saint:
voihan se rouva puhua myös toisen rouvan kanssa samat asiat.
Itse naureskelen aina että häiriintyjiä häiritsee se,että eivät kuule tarinasta kuin puolet ja jää arvailun varaan että pettikös ne naapurin pentti liisan vai maijan kanssa
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Joitakin vissiin häiritsee se jos rouva bussissa selittää kovaan ääneen puhelimeen henkilökohtaisia asioitaan..Mutta ei se musta kyllä oo muutaku sen puhujan moka ja häpeä :saint:
voihan se rouva puhua myös toisen rouvan kanssa samat asiat.
Itse naureskelen aina että häiriintyjiä häiritsee se,että eivät kuule tarinasta kuin puolet ja jää arvailun varaan että pettikös ne naapurin pentti liisan vai maijan kanssa
Luultavasti näin :whistle:
 

Yhteistyössä