kännykän viestit?

  • Viestiketjun aloittaja "Liisa"
  • Ensimmäinen viesti
"Liisa"
En voi puhua nyt... soitan sinulle myöhemmin...-viesti tuli kännykkääni kun eräs mies hylkäsi puheluni. Tuleeko tuollainen viesti automaattisesti jos hylkää puhelun jos se siihen ohjelmoitu vai lähettikö hän sen mulle erikseen?
 
"HMM"
Varmaan uudemmissa malleissa voisi ollakin tuollainen toiminto..Muistan jo vanhemmissa Nokioissa olleen tuon viestin siellä ns. valmiiksi kirjoitetuissa viesteissä, olikohan siellä vielä tällainenkin kuin" Olen kokouksessa..palataan asiaan myöhemmin tai jotain vastaavaa.
 
mulla ainakin saa nokia c05 mallissa laitettua niin, että puhelin lähettää itse viestin, jos hylkään puhelun..

Echo, toihan oiskin hyvä idea puhelinmyyjien puheluiden kohdalla, kun ei niiden numeroihin voi soittaa takas :D Täytys vaan sit olla sata varma, et soittaja on puhelin myyjä..
 
vierass
Echo, toihan oiskin hyvä idea puhelinmyyjien puheluiden kohdalla, kun ei niiden numeroihin voi soittaa takas :D Täytys vaan sit olla sata varma, et soittaja on puhelin myyjä..
Minä olen onnistunut soittamaan, sen jälkeen en olekaan tuntemattomiin numeroihin soitellut takaisin. Silloin odottelin yhtä puhelua muualta ja en sitten ehtinyt tuohon puhelinmyyjän aika pikaiseen puheluun vastata.
 

Yhteistyössä