kännykän kosketusnäyttö ei toimi!

  • Viestiketjun aloittaja "kiva"
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25105872:
En myöskään ole ko. tapauksenlaisissa kuullut kenenkään esittävän moista sanamuotoa. Ennemminkin: tämä ei toimi, laitatteko takuuhuoltoon?
Kaikki eivät vain ole niin sofistikoituneita. :saint:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25105883:
Väittäisin, että ennemminkin huolissaan siitä takuusta, jonka tavallinen pelokas kansalainen varmasti kysyy - ettei vain joudu maksamaan - viedessään laitetta huoltoon. Ihmisellä on luonnostaan tällainen itsesuojeluvaisto.
Ei minulla vain... Jos haluan puhelimeni toimimaan, haluan sen toimimaan. Ja sitten huollossa puhuvat minulle järkeä, sillä korjaus maksaisi enemmän, kuin puhelin. :saint:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25105897:
Normiköyhä käyttäytyy kuten sanoin, semirahakkaat niin kuin sinä, hjallikset heittävät luurin mereen ja pyytävät jota kuta firmansa toimareista antamaan omansa tilalle.
Jos käyttäytyy kuin semirahakas, muuttuuko sellaiseksi, jos kovasti yrittää? :saint:

Minulla on tapana kiintyä puhelimiini, annan niille nimetkin. Ja kun ystävä on henkitoreissaan, haluan, että se elvytetään. Toisaalta nimeän autonikin... ja käteni.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
JONSERED Karhunkantaja
Mä veikkaisin että kosketuspinta on rikki. Ei tarvitse kosteutta tms rikkoituakseen, voi mennä itsestäänkin. Menee takuuseen jos ei ole kosteusvauriota.
Oma Esmeraldani oli onnistunut saada kosteutta sisälmyksiinsä, vaikka aivan varmasti tiedän, ettei se ollut päässyt kastumaan. Ei hiuksista, ei sateesta, ei vaatteista, ei laukusta tms...

Ensin hävisi osa näytöstä, sitten loputkin. Paska homma... olen yhä ilman omaa puhelinta, Stasin vanhan kapulan varassa.

Mutta eiköhän huolto osaa ruumiinavauksen jälkeen kertoa, mistä oli kyse.
 
Jos käyttäytyy kuin semirahakas, muuttuuko sellaiseksi, jos kovasti yrittää? :saint:

Minulla on tapana kiintyä puhelimiini, annan niille nimetkin. Ja kun ystävä on henkitoreissaan, haluan, että se elvytetään. Toisaalta nimeän autonikin... ja käteni.
Tuohonn taudinkuvaan minulla ei ole muuta sanottavaa kuin että minä en juuri elottomiin esineisiin osoita ainakaan positiivisia tuntemuksia.
 
kivä
kylläpäs täältä löyty väittelyn poikasta! ei toimi edelleen sain miehen toisen luurin käyttöön, taitaa lähtee huoltoon oma, mikään ei auttanut ja näytön sisällä näkyy se läikkä, en tiedä onko se syy vai meniko muuten vaan hajalle kosketusnäyttö......argh
 
"kiva"
[QUOTE="Pirkkoliimanaama";25112164]Saitko ap ne tiedot ulos sieltä?
Jos siinä joku läikkä näkyy, niin eiköhän sit ole kosahtanu. Tuutko kertoon sitten miten kävi?[/QUOTE]

en ole saanut, läikkä vähän kasvanut! tänään kun saadaan sopivat miniruuvarit mies avaa sen ja sit katotaan..jos ei sittenkään toimi täytyy lähettää huoltoon. Kiva kun kalenterimerkinnät/muistutukset siellä, kaikki tekstarit, kuvat..
 
"Pirkkoliimanaama"
Tarkennan vielä, että sait kuitenkin käyntiin painamalla tuota #-näppäintä? Ja tän puhelimen mukanahan tulee usb-piuha, mutten nyt muista pitääkö sitten kuittailla vielä jotain. Mutta sit olis toi hard reset, jollei muuta, niin sillä tyhjenee ainakin ne omat tiedot.. Ja muistikortinhan sä olet ottanut pois, jos siellä on ne kuvat jne.
emporiolive.com/reset_nokia.php?phone=Nokia%20X3-02&image=10x0817iub2352nokia1.jpg&products_id=1379&language=fi
 
"Pirkkoliimanaama"
Äh, siis näin:
To hard reset your Nokia X3-02
- English you just have to press
*#7370# and press Dial. The
phone will request the security
code that is by default 12345.
Please be aware that you will
loose all the data in your phone,
so you should backup all relevant
information.
If you want to soft reset your
Nokia X3-02 - English you need
to press *#7780# and then Dial.
The security code is 12345. Once
you complete this, your phone
will come back to factory
settings, but you will not loose
personal data. Anyway it is
recommended to make a backup
before performing any of the
mentioned procedures.
 

Yhteistyössä