repikää siitä...
"vieras" 08.10.2010 #3 [QUOTE="mööö";22196145]repikää siitä...[/QUOTE] Mä olin eilen ja puklua lykkää. Mukavaa huomispäivää. Kännissä on kyllä ihan mukavaa.
[QUOTE="mööö";22196145]repikää siitä...[/QUOTE] Mä olin eilen ja puklua lykkää. Mukavaa huomispäivää. Kännissä on kyllä ihan mukavaa.
kännikala 08.10.2010 #5 mä oon kans tytöt lähti aamulla isän luo joten saan pitkästä aikaa ottaa kunnon kalsarikännit hyvää musiikkia kuunnellen
mä oon kans tytöt lähti aamulla isän luo joten saan pitkästä aikaa ottaa kunnon kalsarikännit hyvää musiikkia kuunnellen
alottaja tai jotain... 08.10.2010 #6 Alkuperäinen kirjoittaja Siis Mä;22196167: kiva,näin perjantain kunniaks...toivotaan kumminkin et ilman lapsia? Click to expand... tottakai ilman lapsia! ei tarvi soittaa soskuun ja illan lopuks ei tarvi kai kukaan sanoo et "jätä se sika" muahahaaaa
Alkuperäinen kirjoittaja Siis Mä;22196167: kiva,näin perjantain kunniaks...toivotaan kumminkin et ilman lapsia? Click to expand... tottakai ilman lapsia! ei tarvi soittaa soskuun ja illan lopuks ei tarvi kai kukaan sanoo et "jätä se sika" muahahaaaa
pidä hauskaa, huomenna töihin 08.10.2010 #8 laitoin treffikutsun yhdelle miehelle, jos ei vastausta kuulu voi olla että huomenna duunin jälkeen menee kännin puolelle mullakin......murrrrr
laitoin treffikutsun yhdelle miehelle, jos ei vastausta kuulu voi olla että huomenna duunin jälkeen menee kännin puolelle mullakin......murrrrr