Kääk PUISTOMAMMOILLA on uusi VILLITYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja hehehehheh
  • Ensimmäinen viesti
hehehehheh
Oli lentää silmät pois päästä, kun tänään astelin lapseni Kasimirin ja Ellenin kanssa puistoon. Kaks mammaa sellanen porkkanapää, pisamaposki ja lihavampi pylly ja sit sellanen blondi, siro ja tosi kaunis mamma istuskelu puistossa.

No sit mä tulin Kasimirin ja Ellenin kanssa ja mun lapsilla oli Cirafin toppapuvut. Näillä muiden mammojen lapsilla on aina Ticket. Nyt nää kaks mammaa oli sitten itsekkin ostaneet itselleen toppapuvut!!!!!!!! Siis voitteko käsittää tällaset noin 20v. ja 30v. mutsit huitelee puistonhoodeilla toppapuvuissa?????? Meinasin oikeesti revetä naurusta, mut onneks Kasimir sai mut pidettyä aisoissa ja istuin niiden viereen ja rupattelin niit ja näit.

Sen yhden puistomamman pylly näyttää tuhat kertaa leveemmältä toppapuvussa!!! :LOL:

Tyyliin tällaiset siniset olivat ne haalarit:

 
Ei haalareissa mitään outua ole. Itselläni on ollut jo 14 vuotta toppahaalari lasten kanssa pihalla... Tosin raskausaikoina se ei mahtunut eikä kyllä tyttöjen vauva-aikoinakaan, kun lihosin niin paljon, mutta edelleen se on mulla... varastossa nyt vielä tänä talvena.
 
  • Tykkää
Reactions: TULKINNANVARAINEN
"humps"
Haalari voiski olla itelläki kiva. nyt meinaa välillä lumessa myllästäessä toppatakin helma nousta ja kun toppahousujen vyötärö ei nouse kovin korkealle, lumi meinaa tunkeutua melkein luihin ja ytimiin asti. Haalari estäis sen tehokkaasti :)
 
"plop"
Tä, ehkä haalari sitten on jotenkin nolo kehä III:sen etelä puolen. Täällä meillä kehtaa käydä kaupassakin sellaiseen pukeutuneena. Eikä kukaan kiinnitä mitään huomiota :)
 

Yhteistyössä