Kadutko sikarokotteen ottamista? Otatko rokotteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Ketkä jo ottaneet, oliko oikea päätös? Ja ketkä vielä miettii, aiotko ottaa rokotteen? Tiedän, näitä keskusteluita on ollut, mutta keskustellaan uudelleen, kun aikaa on vähän kulunut. Itsellä pitäis päättää tuon pienokaisen kohdalla, otetaanko. Ikää siis reilu 6kk. :(

Otettu on, ei kaduta, ei ollenkaan. Kun saadaan vauva kotiin, on mieskin toivottavasti jo rokotettu. Suojataan näin parhaalla mahdollisella tavalla sitten uutta elämääkin kun on ympärillä olevat rokotettu.

Otin aikaa sitten, ei kaduta. En ole muutenkaan aatellut elää elämääni neljän seinän sisällä jossittelemassa kaiken maailman asioita, joita minulle ehkä saattaa tapahtua. Toki vaihtoehtoja on hyvä punnita, mutta sitten kun päätös on tehty, mitä sitä katumaan kun asialle ei kuitenkaan enää voi mitään.

minut ja lapset rokotettu, en kadu. Tyttö 1v tuli kuumeeseen, pojalle 5v ei tullut mitään. Mulle itselle vähän kuumetta ja järkyttävät kivut käteen+koko kroppaan. Käsi oli niin kipee, että se piti siirtää toisella kädellä aina kun halus toiseen asentoon, esim. sängyssä.

Koko perhe rokotettu paitsi pikkuisin tulokas. Hänellekkin otetaan rokote heti kun vaan se voidaan antaa. Eikä kaduta.

Lähipiiristä joutunut ihminen useaksi vuorokaudeksi tehohoitoon sikaflunssan aiheuttaman keuhkokuumeen takia.

en kadu että otin. eipähän ainakaan tarvi pelätä että sais sikajutun. mulle ei tullu kuin käsi kipeeksi kahdeksi päiväksi eikä se ollu sietämätöntä, ihan kuin mustelma vaan. suosittelen ottamaan piikin.

Yhteistyössä