kadun jo nyt että kirjoitan tänne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
koska tiedän että saan paskaa niskaani ja tää asia heitetään mun naamalle vielä monesti viimestään harmaiden toimesta jos myöhemmin tulen tänne hehkuttamaan kuinka ihana mies mulla on,mutta ihan sama. haluan koittaa josko tää auttais mun omaa oloani.

mies loukkasi mua tosi pahasti perjantaina ja suutuin niin että heitin sen kamat ulos vesisateeseen (tiedän,todella kypsää :ashamed: ) ja tempasin sormukseni päin sen näköö. mies ei mua pettänyt,mutta kuvioon liittyy silti nainen ja mies TIETÄÄ että en pidä siitä naisesta YHTÄÄN.

mä rakastan mun miestä ja aiemmin oon virunu niin paskoissa parisuhteissa että tiedän et mul on oikeasti hyvä mies. mä olen hankala ja provosoiva ihminen kun suutun,mutta ei sekään helppo ole. mä en halua enkä pysty elää ilman mun miestä ja eilen sit lähdin mun vanhempien luoksi miettimään asioita. soiteltiin miehen kanssa illalla ja se oli niin surkean kuulonen,et en voinu kun itkee ja ikävöidä. tänään mies tuli hakeen meitä mun vanhemmilta ja muhun sattu hurjasti kun näin sen. luotto pelaa kyllä,en ikinä usko et mun mies mua pettäis tai mulle valehtelis,mutkun se ei TAJUA loukkaavansa mua vaikka olen sille tuhannesti sanonut mitkä asiat mua loukkaa ja osan vois ihan itsekin päätellä.
mä en tiedä mitä teen. jokatoinen hetki mun tekis mieli takertua siihen ja rutistaa ja jokatoinen hetki mä vaan mietin et koska se loukkaa mua seuraavan kerran. mun pää on ihan sekasin ja mä en tiedä mistään mitään ja tää tekstikin on varmaan ihan sekavaa :ashamed:
huokaus. helpotti vähän kun sai tän ulos :)

No teilläpä on ollut säpinää. Minä aina nuorena haaveilin, että olisin oikein tulinen riitelijä ja heittäisin miehen kamat pihalle, mutta en ole saanut sopivia miehiä siihen hommaan toiseksi osapuoleksi. :laugh:

Miten se miehes sua oikein loukkaa? :| Muoks. Ai sanoitkin jo, ettet halua kertoa. Ok.

tällä kertaa se vaan oon mä joka ei kykene puhumaan. mun pää on niin sekasin ettei suusta tulis kuitenkaan mitään järkevää ulos ja sit tulis väärinkäsityksiä ja asiat menis vaan enemmän solmuun :ashamed:

Miehet eivät välttämättä aina tajua mikä naisesta tuntuu pahalle eli loukkaa.Miehesi voi "tahtomattaan"loukata sua,koska ei ymmärrä,että jos sulla on ollut huonoja suhteita ennempää niin mies ei kyllä aina ymmärrä,että naisella voi olla arpia edellisistä suhteista.(en tiedä onko sulla näin)Mutta ystäviäni on ollut "samanlaisessa" tilanteessa.Hyvä kun "purkauduit" tänne toivottavasti edes se vähän helpottaa :hug:

Rakkauteen kuuluu myös luottamus, tai ainakin toimivaan parisuhteeseen. Et voi mielestäni sanella ehtoja sellaiseen tyyliin, että "mä nyt vaan satun inhoamaan sitä ja sinun pitää olla siksi siitä erossa" oli kyse sitten vieraasta naisesta tai vaikkapa maksalaatikosta.

Ymmärrätkö? En sano pahalla, mutta siihen on parisuhteessa totuttava, että toisella on omaakin elämää ja hän tekee omia ratkaisuja. Miksi miehesi oli tämän naisen kanssa tekemisissä? Onko heillä kenties yhteistä työkenttää/ harrastustoimintaa tms. johon sinä et kuulu? Tässä tapauksessa sinun on opittava, että luotat mieheesi ja annat hänen elää. Toki voitte keskustella siitä, miksi et tästä naisesta pidä ja miksi koet hänet uhkana. Ehkäpä miehesi ymmärtää sinua ja pääsette ratkaisuun. Et kuitenkaan voi käyttäytyä niin, että jos miehesi tapaa omia ystäviään, heität hänen tavaransa ulos ja sormuksen naamalle koska "susta nyt vaan tuntuu siltä". Se ei käy.

Otathan huomioon, että loukkaat varmasti myös miestäsi epäilemällä ja syyttämällä häntä sekä kahlitsemalla ja sanelemalla ehtoja. Vaikka et ääneen ole sanonutkaan pettämistä epäilleesi, on käyttäytymisesi selkeä kannanotto.

ja tianna,ikinä ennen en oo kenenkään henkilökohtaseen omaisuuteen kajonnu suuttuessani ja mua hävettää nyt niin et voisin vajota maan alle :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:
Rakkauteen kuuluu myös luottamus, tai ainakin toimivaan parisuhteeseen. Et voi mielestäni sanella ehtoja sellaiseen tyyliin, että "mä nyt vaan satun inhoamaan sitä ja sinun pitää olla siksi siitä erossa" oli kyse sitten vieraasta naisesta tai vaikkapa maksalaatikosta.

Ymmärrätkö? En sano pahalla, mutta siihen on parisuhteessa totuttava, että toisella on omaakin elämää ja hän tekee omia ratkaisuja. Miksi miehesi oli tämän naisen kanssa tekemisissä? Onko heillä kenties yhteistä työkenttää/ harrastustoimintaa tms. johon sinä et kuulu? Tässä tapauksessa sinun on opittava, että luotat mieheesi ja annat hänen elää. Toki voitte keskustella siitä, miksi et tästä naisesta pidä ja miksi koet hänet uhkana. Ehkäpä miehesi ymmärtää sinua ja pääsette ratkaisuun. Et kuitenkaan voi käyttäytyä niin, että jos miehesi tapaa omia ystäviään, heität hänen tavaransa ulos ja sormuksen naamalle koska "susta nyt vaan tuntuu siltä". Se ei käy.

ei oo kyse mistään tällaisesta. se nainen ei ole mikään mieheni kaveri tai ystävä,he eivät ole työn eikä harrastusten takia tekemisissä. tää on tosi pitkä juttu,mut en mä sentään niin pimee ole että miehen kaverit kieltäisin, on mulla itsellänikin miehiä ystävinä :)

No miehet kun ei aina ymmärrä loukkaavansa vaikka sen sanoisi niille päin naamaa :headwall: Onko kyse samasta naisesta josta joskus tänne kirjoitit?
On kyllä kurja tilanne :hug: Mutta jotenkin musta tuntuu että te olette sellane pari jonka rakkaus ei ihan pienestä horju =)

Tovottavasti saatte asian kuntoon ja voitte jatkaa eteenpäin onnellisena.Musta oli hienoa kun sanoit että luottamuspulaa ei teillä ole, se merkitsee jo paljon.Kun on luottamusta niin suhteellakin on hyvä pohja :)

ei ole kyse samasta naisesta kun viimeks,mut nää naiset on keskenään ystäviä  :headwall: kiitos muhvi sanoistas,sait hymyn huulille  :) mä jaksan luottaa ja uskoa koska rakastan niin että sattuu -ja jos en rakastais,niin tuskin sattuis...?  ;) kyllä tää tästä,miehen mieli vaan on kadehdittavan yksinkertanen kun itellä pää surraa koko ajan ihan kierroksilla :D

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
quote]

ei oo kyse mistään tällaisesta. se nainen ei ole mikään mieheni kaveri tai ystävä,he eivät ole työn eikä harrastusten takia tekemisissä. tää on tosi pitkä juttu,mut en mä sentään niin pimee ole että miehen kaverit kieltäisin, on mulla itsellänikin miehiä ystävinä :)

No sittenhän tilanne muuttuu. Jos miehelläsi ei ole mitään yhteistä tämän naisen kanssa, eikä hänellä ole mitään syytä ottaa naiseen yhteyttä paitsi loukatakseen sinua, on varmaankin syytä istahtaa pöydän kahta puolta ja miettiä miehesi motiiveja.

Eikös liitossa pitäis ottaa toisen tunteet huomioon? Eli jos tietää jonkun jutun loukkaavan toista pahasti, niin siitä juteltais ja älyttäis sitä juttua sitten välttää, jos suinkin mahdollista?!

no jos ongelmana on osax myös sun entiset suhteet ja niistä johtuva luottamuspula tai vastaava. Kannattaa käydä sitä asiaa läpi ja keskustella miehes kans siitä. Mkä ja mix pelottaa/loukkaa.

Ei varmaan oo helppoa mut puhuminen taitaa olla kuitenkin ainut ratkaisu.

tuntuu jotenkin tutulta tuo teksti. Ennen olisin voinut kirjoittaa samalla tavalla. Puhumalla kuitenkin saa asiat järjestykseen.
Vaikeeta on tietenkin saada mies ymmärtämään se asia niin kuin itse tuntee. Sehän se aina vaikein taitaa olla.
Ei muutaku voimia ja puhetta kehiin =)

Otathan huomioon, että loukkaat varmasti myös miestäsi epäilemällä ja syyttämällä häntä sekä kahlitsemalla ja sanelemalla ehtoja. Vaikka et ääneen ole sanonutkaan pettämistä epäilleesi, on käyttäytymisesi selkeä kannanotto.

Mutta toista kunnioittavaan parisuhteeseen kuuluu myös se, että jos toisella on jotain ongelmaa jonkun ihmisen kanssa, tai erityisen suuri syy miksi ei pidä tai tule toimeen, niin kumppani myös kunnioittaa tätä eikä tieten tahtoen hakeudu sen ihmisen seuraan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mä taas näin:

Mutta toista kunnioittavaan parisuhteeseen kuuluu myös se, että jos toisella on jotain ongelmaa jonkun ihmisen kanssa, tai erityisen suuri syy miksi ei pidä tai tule toimeen, niin kumppani myös kunnioittaa tätä eikä tieten tahtoen hakeudu sen ihmisen seuraan. =)

Oon kans samaa mieltä ja mun mielestä voi ja kannattaa puhua siitä et esim epäilee jotain. Koska yleensä kun asiata puhuu niin itsekin tajuaa kuinka "hölmö" oma epäily on.
tietysti syyttäminen ja tunteista sekä epäilystä puhuminen on eri asioita

Yhteistyössä