Kadonnut työmotivaatio

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen vaan niin kertakaikkisen kyllästynyt tähän loputtomaan määräaikaisuus-työttömyys- vuokratyö- kierteeseen, että olen käytännössä menettänyt työmotivaationi lähes kokonaan, kun mikään ei tunnu riittävän siihen, että saisi niinkin tavallisen asian kuin normaalin vakituisen työpaikan, mitä suurin osa saa ilman mitään ongelmia.
Viimeiset puolitoista vuotta olen ollut vuokratyöfirmalla kirjoilla, ja tehnyt vain muutaman työvuoron (minimimäärän, ettei joudu kokonaan työttömäksi). Tiedän, että pitäisi tehdä enemmän, kun ei ne muutama työvuoro näytä millään tavalla positiiviselta jos uutta työpaikkaa koitan hakea Mutta toisaalta, mitä sillä on väliä, kun en vakituista työpaikkaa onnistunut saamaan, silloinkaan kun tein paljon töitä ja olin ahkera ja motivoitunut.
 
vierailija
Moni hakeutu 61:senä varhennetullevanhuus osa-aikaeläkkeelle, niin nostivat ikärajan 62:teen.
Aika monella taitaa olla työmotivaatio hukassa.
Nyt on tavoitteena saada ihmiset pysymään mahdollisimman vanhaksi työelämässä. On vain aja kysymys, koska perustetaan työryhmä pohtimaan, miksi nuorempien työttömyys lisääntyy. Itse tärkeää antaisin työpaikkani jo nuoremmalle. Vanhan eläkeiän mukaan olisin jo eläkkeellä, nyt on vain pakko vielä jatkaa vähintään pari vuotta.
 
vierailija
Nyt on tavoitteena saada ihmiset pysymään mahdollisimman vanhaksi työelämässä. On vain aja kysymys, koska perustetaan työryhmä pohtimaan, miksi nuorempien työttömyys lisääntyy. Itse tärkeää antaisin työpaikkani jo nuoremmalle. Vanhan eläkeiän mukaan olisin jo eläkkeellä, nyt on vain pakko vielä jatkaa vähintään pari vuotta.
Kirjoita sitku-asioita vihkoon päivittäin. Muista sitten katsoa kun aika on, mikä asiat olivat tärkeimpiä
 
vierailija
Luulisi olevan motivaatiota työntekoon jo ihan omien laskujen maksukyvyn tiimoilta. Ja sen, että pärjää itse taloudellisesti, ettei tarvitse olla muista tahoista riippuvainen.
Jos haluaa vakituisen paikan jostain, niin sen eteen tehdään paljon töitä, täydet tunnit ja mahdollisimman paljon työkokemusta. Puolitoista vuotta määräaikaisena on sitä paitsi vähän. Olisit oikeasti vaan tyytyväinen, että sulla on töitä.
 
vierailija
Luulisi olevan motivaatiota työntekoon jo ihan omien laskujen maksukyvyn tiimoilta. Ja sen, että pärjää itse taloudellisesti, ettei tarvitse olla muista tahoista riippuvainen.
Jos haluaa vakituisen paikan jostain, niin sen eteen tehdään paljon töitä, täydet tunnit ja mahdollisimman paljon työkokemusta. Puolitoista vuotta määräaikaisena on sitä paitsi vähän. Olisit oikeasti vaan tyytyväinen, että sulla on töitä.
Hohhoijaa, taas yksi oman elämänsä sankari eli todellisuudesta vieraantunut koksupersu 😖
 
vierailija
Hohhoijaa, taas yksi kokonaan todellisuudesta vieraantunut ja omissa harhoissaan yksinelävä, joka uskoo kaikki toisinajattelevat koksupersuiksi🙄. Meillä vielä toimii terveydenhuolto. Käypäs hakemassa itselkesi läääkitys kuntoon. Ihan itsesi ja muiden vuoksi.
 

Yhteistyössä