KADONNUT rakas Nalle Puh -unilelu viihdekeskus Flamingoon tänään!!!

  • Viestiketjun aloittaja surullinenäiti
  • Ensimmäinen viesti
surullinenäiti
Vein 5-v poikani kylpylä Flamingoon tänään. Tarkoitus oli viettää mukava äiti+poika -päivä. Kävimme kylpylässä ja sen jälkeen syömässä Hesburgerissa. Pojalla oli mukana jo ennen syntymäänsä saatu Nalle Puh -pehmolelu, sellainen n 25cm korkea, joka helisee kun heiluttaa. Se on todella rakas pojalleni, aina mukana kaikkialla ja unileluna tietenkin myös.

Ja nyt se jäi jonnekin Flamingoon :( Tuska pojalla on kova, kun rakas Puh on poissa. Laitan tännekin ilmoituksen, jos joku olisi tänään siellä liikenteessä...
 
vieras
Tästä syystä meidän unilelut pysyy kotona aina. Jos lähdetään yöksi reissuun, otetaan joku muu pehmo mukaan. Ei sitten tarvitse jälkikäteen parkua niiden perään.
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tästä syystä meidän unilelut pysyy kotona aina. Jos lähdetään yöksi reissuun, otetaan joku muu pehmo mukaan. Ei sitten tarvitse jälkikäteen parkua niiden perään.
ja tämänkö oli tarkoitus lohduttaa ap:tä ja poikaa? Jälkiviisaus on paras viisaus... :headwall: Luitko ap:n tekstin, että se on aina mukana, ei pelkkä unilelu?
 
toinen pehmo löytyi apteekin hyllyltä, oli joskus
Mun pojalta putosi aamulla hoitoon viedessä aikoinaan söpö valkoinen kissa-pehmo. Emme löytäneet sitä mistään. Meni sitten varapaikkaan ryhmikseen ja se siellä. Kovasti yritti minulle sitä selittää mutta ei oikein osannut puhua. No se selvisi lopulta ja sai kissansa. Voi sitä riemua.
 
ap
Nyt kävi hyvä tuuri!!! =) Soittivat äsken Hesestä minulle perään (näkyykö heillä soitetut puhelinnumerot..???) ja kertoivat, että joku toinen asiakas oli tuonut Nalle Puhin sinne tiskille. Oli löytynyt jostain koristekuukaruukkujen takaa.

Nyt vaan äkkiä hakemaan rakas Puh kotiin (toivon, että kyseessä on juuri se poikani Nalle Puh eikä joku muu kateissa oleva Puhi).
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt kävi hyvä tuuri!!! =) Soittivat äsken Hesestä minulle perään (näkyykö heillä soitetut puhelinnumerot..???) ja kertoivat, että joku toinen asiakas oli tuonut Nalle Puhin sinne tiskille. Oli löytynyt jostain koristekuukaruukkujen takaa.

Nyt vaan äkkiä hakemaan rakas Puh kotiin (toivon, että kyseessä on juuri se poikani Nalle Puh eikä joku muu kateissa oleva Puhi).
Voi sitä onnea, kun lapsi saa lelunsa takaisin. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt kävi hyvä tuuri!!! =) Soittivat äsken Hesestä minulle perään (näkyykö heillä soitetut puhelinnumerot..???) ja kertoivat, että joku toinen asiakas oli tuonut Nalle Puhin sinne tiskille. Oli löytynyt jostain koristekuukaruukkujen takaa.

Nyt vaan äkkiä hakemaan rakas Puh kotiin (toivon, että kyseessä on juuri se poikani Nalle Puh eikä joku muu kateissa oleva Puhi).
Ihanaa, että löytyi :heart:
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt kävi hyvä tuuri!!! =) Soittivat äsken Hesestä minulle perään (näkyykö heillä soitetut puhelinnumerot..???) ja kertoivat, että joku toinen asiakas oli tuonut Nalle Puhin sinne tiskille. Oli löytynyt jostain koristekuukaruukkujen takaa.

Nyt vaan äkkiä hakemaan rakas Puh kotiin (toivon, että kyseessä on juuri se poikani Nalle Puh eikä joku muu kateissa oleva Puhi).
Ihanaa, toivottavasti on oikea lelu! Palaathan sitten kertomaan, miten kävi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt kävi hyvä tuuri!!! =) Soittivat äsken Hesestä minulle perään (näkyykö heillä soitetut puhelinnumerot..???) ja kertoivat, että joku toinen asiakas oli tuonut Nalle Puhin sinne tiskille. Oli löytynyt jostain koristekuukaruukkujen takaa.

Nyt vaan äkkiä hakemaan rakas Puh kotiin (toivon, että kyseessä on juuri se poikani Nalle Puh eikä joku muu kateissa oleva Puhi).
:)
 

Yhteistyössä