Kadonnut Niko Niemi löytyi hukkuneena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niko Niemen ruumiinavaus tehty - ehkä horjahtanut järveen

Pirkanmaan poliisi jatkaa Niko Niemen katoamisen tutkintaa kuolemansyyn selvittämisenä. Ruumiinavaus on suoritettu tänään. Avauksessa ei tullut esiin sellaisia seikkoja, joiden perusteella Niemen olisi syytä epäillä joutuneen rikoksen uhriksi.

- Tutkinta jatkuu, mutta tällä hetkellä näyttää vahvasti siltä, että mies olisi horjahtanut järveen, sanoo rikoskomisario Pasi Nieminen Ilta-Sanomissa. Niko Niemi löytyi satama-altaasta aivan Näsinneulan juurelta. Näsinneulassa on nettikamera, mutta sen kuvista ei selviä Nikon järveen joutumisen mysteeri.

Oikeuskemiallisiin näytteisiin liittyvät tulokset valmistuvat vasta viikkojen kuluttua.

Syytä Niemen menemiselle satama-alueelle ei ole saatu selville. Saatujen vihjeiden ja havaintotietojen mukaan satama-alueella ei ole havaittu liikkuvan ketään katoamisyönä.

Mikäli tutkinnassa ei myöhemminkään ilmene syytä epäillä rikosta, poliisi ei enää tiedota Niemen kuolemaan liittyvistä tapahtumista tämän enempää.

Niemi katosi Tampereella 11. lokakuuta 2009. Hänen ruumiinsa löytyi perjantaina.

Nyt ihmiset kuulkaa tuntuisiko teistä kivalta jos joku läheisesi kuolee ja siitä hoetaan kaikkialla,nyt te tietyski suututte minulle mutta voin sanoa ei tunnu kivalta koulututtuni sisko teki itsemurhan pillereillä ja siitä hoettiin kaikkialla ja koulussa kaikki kyseli tältä siitä no minä en koska totesin että en sano mitään sillä en tuntenut häntä ja kaskummaa eräs päivä kun olin lähdössä koululta kotiin tämä henkilö tuli ja me jäimme juttelemaan hän totesi että on mukava puhua jonkun kanssa joka ei kysele koko ajan.

Asia siksi että olen tätä mieltä

Alkuperäinen kirjoittaja Lovetti:
Nyt ihmiset kuulkaa tuntuisiko teistä kivalta jos joku läheisesi kuolee ja siitä hoetaan kaikkialla,nyt te tietyski suututte minulle mutta voin sanoa ei tunnu kivalta koulututtuni sisko teki itsemurhan pillereillä ja siitä hoettiin kaikkialla ja koulussa kaikki kyseli tältä siitä no minä en koska totesin että en sano mitään sillä en tuntenut häntä ja kaskummaa eräs päivä kun olin lähdössä koululta kotiin tämä henkilö tuli ja me jäimme juttelemaan hän totesi että on mukava puhua jonkun kanssa joka ei kysele koko ajan.

7 Kuukautta viimeisen viestin jälkeen et enää voinut pysyä hiljaa?

Tosi selkeä viesti...

Alkuperäinen kirjoittaja Q:
Alkuperäinen kirjoittaja Lovetti:

7 Kuukautta viimeisen viestin jälkeen et enää voinut pysyä hiljaa?

Tosi selkeä viesti...

Tosi selkeä. Yksi piste koko jutussa ja sekin lopussa... Hohhoi....

Yhteistyössä