Kadonnut lompakko,siis kotona..rupee pukkaa hikeä pintaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
Lompakko ollu kadoksissa eilisestä asti, luultavasti joku muksuista tehny oikein kunnon käytännönpilan äidille, mutta mutta, kun kyselin lapsiltaki ni kukaan ei puhu eikä pukahda eikä kukaan oo vielä lompakkoa löytäny.. keskimmäinen toi kameran kun kysyin lompakkoa, tosin se kameralaukku muistuttaa aika paljon lompakkoa..

Nyt rupee tulee pelko että oonko sittenki hukannu sen johonki muualle.. :(
En ees muista missä käytin sitä viimeks :ashamed:

viimesenä toivona pidän että löytyy autosta..kunhan nyt ukko vaan tulis kotiin että pääsis kattomaan senki läpi.

Tuttu tunne, usein lompakko kateissa. Pitäis liittää siihen kännykkä pussi, niin vois soittaa siihen että löytyis. Aina on kuitenkin löytynyt. Auto on aika varma paikka, just oli muutaman päivän kukkaro autossa.. Säästyypä rahat ;) Toivottavasti löydät

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Tuttu tunne, usein lompakko kateissa. Pitäis liittää siihen kännykkä pussi, niin vois soittaa siihen että löytyis. Aina on kuitenkin löytynyt. Auto on aika varma paikka, just oli muutaman päivän kukkaro autossa.. Säästyypä rahat ;) Toivottavasti löydät

joo säästyy tavallaa,mut ku ei oo ollu muutenkaa rahaa nyt ja kaveri oli eilen maksanu velkojaan mulle,ni ois päässy maksaa puhelinlaskun ja kauppaan hakee ruokaa ja bensaa... :(

Alkuperäinen kirjoittaja ma:
Katso niistä paikoista missä et uskoisi sen olevan esim. jääkaappi :D

just seuraavaks ajattelin mennä kattoo jääkaapin ja pakastimen..oikeesti rupee vaan paniikki iskemään että jos oikeesti oon hukannu sen esim kauppaan

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Kannattaa penkoa sohvanvälit jne.
Miun aurinkolasit hävis isän luona vieraillessamme,isä oli löytänyt ne kumisaappaastaan,kiitosta vaan taaperolleni :heart:

sohvat on jo pengottu, meillä ku on noi mekanismi sohvat ni niihin hävii yllättävän paljon tavaraa.. paras on miehen pikkuveli joka nukkuu sohvalla jos on yökylässä ja hällä aina taskut täynnä kolikoita ni niitä löytyy sitte sieltä väleistä

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Missä olet viimeks nähny sen tai tarvinnu lompakkoa?

tätä mä tässä just pähkäilin..eilen oisin tarvinnu ku piti hakee maitoa, mutta sillon se siis jo oli hukassa.

muistaakseni maanantaina se mulla oli mukana kaupassa, tää on nyt tosi paha ku ei oo ollu rahaa ni ei oo tarvinnu lompakkoakaan...

Katso uusiksi käsilaukku tai muut laukut, joissa olet saattanut pitää lompakkoa. Itse olen kerran hukannut lompakon reppuun. Ensimmäisellä etsinnällä en löytänyt sitä sieltä, vaikka lompakko oli juuri siinä paikassa missä pitikin olla.

Yhteistyössä