V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niin että miten on;28979181:Oliko tää nyt jonkun kehittelemä päiväsatu...??
Alkuperäinen kirjoittaja niin että miten on;28979181:Oliko tää nyt jonkun kehittelemä päiväsatu...??
Ahaa, että jos aloittaa jokun ketjun jossa kysyy neuvoa johonkin asiaan niin on velvoite tulla kertomaan miten asiassa kävi? Vaikka asia olisi päättynyt niin että äiti löytynyt kuolleena, sairaalasta tms. niin tärkeintä on rynnätä palstalle tyydyttämään palstamammojen uteliaisuus?
Ahaa, että jos aloittaa jokun ketjun jossa kysyy neuvoa johonkin asiaan niin on velvoite tulla kertomaan miten asiassa kävi? Vaikka asia olisi päättynyt niin että äiti löytynyt kuolleena, sairaalasta tms. niin tärkeintä on rynnätä palstalle tyydyttämään palstamammojen uteliaisuus?
Tai sitten ei. Eihän täällä nyt helvetti sentäs kaikkien tarvii tietää kaikkea! Toivottavasti tilanne päättyi hyvin ja uteliaat haaskat hiljaa!jos siellä nyt on jotain ikävää käynyt ilmi äidin kohtalosta, niin ap:llä tuskin on hemmetti ihan ensimmäisenä mielessä tulla raportoimaan siitä teille arvon palstalaisille. eiköhän hän jossain vaiheessa kun ehtii, tule kertomaan miten tarina päättyi.
Sieltä kyllä lähetetään useampi lasku ja kirje ennen kuin liittymä suljetaan, ei voi epähuomiossa jäädä maksamatta. Älkääkä nyt viittikö päteä mitä milloinkin sanotaan kun ei mikään niistä ole kiveenhakattua, voi tapahtua virheitä jne.
Mulle kävi 10v sitten samoin... löydettiin kuolleena kotoa![]()
Joskus on kaunissieluisia - joskus ei. Joka tapauksessa kaikki varmasti toivoi parasta ja niinhän se kävikin. Mukavaa syksyäJotenkin olen kai vieläkin pikkuisen sekaisin koko tapahtumasta, koska huomaan täällä niiskuttavani teidän, minulle täysin vieraiden ihmisten kannustuksista ja kommenteista. Täällä näyttää olevan vallan empatiakykyistä ja kaunis-sieluista väkeä kirjoittelemassa. Kaikkea hyvää myös teille kaikille elämäänne ja kiitos!![]()
-ap-