kadoksissa

  • Viestiketjun aloittaja menkat
  • Ensimmäinen viesti
menkat
Olin käyttänyt kolme vuotta e-pillereitä, sitten vuoden ehkäisylaastaria ja nyt olen ollut puoli vuotta ns. ""kuivilla"". Olen kuullut että menkkojen alku voi kestää hormonaalisen ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Nyt on tosiaan aikaa kulunu ja menkat on ollu kerran hyvin niukkoina tänä aikana. Raskaustestinkin olen varuksi tehnyt. Pitäisikö tästä mennä gynelle?
 
i
Minä lopetin pillerit vuosi ja 3 kk sitten, eikä menkkoja vieläkään. Pillereiden kanssa tulivat tietysti täsmällisesti. Lääkärissä kävin jo vuosi sitten, käskivät odotella vielä vuoden. Nyt siis pitäisi varailla taas aikaa. Pillereitä söin yli 10 vuotta ja sinä aikana sairastin syömishäiriön. Menkat eivät koskaan hävinneet (pillereiden ansiosta) vaikka olin huomattavan alipainoinen. Nykyään olen ihan normaalipainoinen, mutta menkkoja ei vaan kuulu.
 
lumia
Mulla tuli pillereiden lopettamisen jälkeen menkat 3 kertaa puolentoista vuoden aikana. Sitten sain terolut kuurin(keltarauhashormonia) ja nyt ne ovat tulleet suht ajallaan. Tai siis viiveellä, mutta ovat tulleet kumminkin.

Jos menkat ei puolentoista vuoden päästäkään tule, niin sitten kannattaa lampsia lääkäriin, ja kokeilla josko keltarauhashormonin puutteesta olisi kyse. Mutta nyt kun ei ole menkkoja, ottakaa ilo irti tästä ajasta. Se on ihanaa! :) *Love&Light*
 

Yhteistyössä