Kädestä ennustamisesta tietävät....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sss

Vieras
Lapsien määrä katsotaan vasemman käden reunasta eikä? Pikkurillin juuresta sivusta. Olenko oikeassa? Mistä erottaa poika ja tyttöviivat? Onko pitänyt paikkaansa?

Itselläni on poika ja tyttö ja olen varma että saan vielä pojan vaikka lasta emme enää "tee". Tieto saattaa tulla perintönä äidiltä jolla on kykyjä tietää asioita ennalta.

Kädessäni on (siinä sivukyljessä pikkurillin kohdalla)keskellä iso vahva viiva ja kaksi lyhyempää ja heikompaa viivaa. Mietimpä vain tuleekohan se poika todella.

Ja mä en löytänyt kuvallisia sivuja aiheesta joten onko kellään tietoa missä sellainen olisi. Kyllä löytyi kuva kädestä ja sen viivoista mutta ei sitä lapsien määrän kohtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
viivat ovat pikkurillin alapuolella käden sivulla. Pojan viiva on vahvempi.

Ahaa, ajattelinkin tuota vahvaa isoa pojan viivaksi. Hmm, sen mukaan siis tyttö vielä tulis? Kun kaksi tosi ohutta ja lyhyempää.
Mua vaan hämää kun tiesin jo ennen hedelmöitystä et eka saan pojan, sit tytön ja nyt tiiän et poika vielä tulee... hmm.

Onko sulla pitänyt paikkansa?

Lasten lopullinen määrä selviää sitten kun lapset on tehty.

Kädestä ne näkee siten että jokaisen kohdalla nostaa aina yhden sormen ja laskee samalla... yksi, kaksi, kolme jne.
Ehkä hieman tuota laskemista käytetympi tapa on mainita aina sormea nostaessa lapsen nimi esim. anssi, lasse, jorma jne varoen kuitenkin laskemasta jo laskettua lasta toistamiseen.
Kun kaikkien lasten nimet on lueteltu, lasketaan pystyssä olevien sormien lukumäärä.
Tämä laskentatapa ei tosin paljasta lasten sukupuolta.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Lasten lopullinen määrä selviää sitten kun lapset on tehty.

Kädestä ne näkee siten että jokaisen kohdalla nostaa aina yhden sormen ja laskee samalla... yksi, kaksi, kolme jne.
Ehkä hieman tuota laskemista käytetympi tapa on mainita aina sormea nostaessa lapsen nimi esim. anssi, lasse, jorma jne varoen kuitenkin laskemasta jo laskettua lasta toistamiseen.
Kun kaikkien lasten nimet on lueteltu, lasketaan pystyssä olevien sormien lukumäärä.
Tämä laskentatapa ei tosin paljasta lasten sukupuolta.

Ehhehheh. ;)
Kumma että sen tiesi taas mitä MIES vastaa tämän tyyppiseen kysymykseen.

Minun lapsiviivat menevät näin: keskellä yksi tosi vahva ja pitkä viiva (oma poika on) ja keskimmäisen viivan ylä- ja alapuolella kaksi heikompaa viivaa. Siis yhteensä kolme. Olen ollut "äitipuoli" kahdelle lapselle aiemmin. Itse selittelen viivat itselleni noin, että hoitamani lapset olisivat nuo heikommat viivat. Ja en enää halua synnyttää. Enkä tietääkseni ole kesken menoja saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Ehhehheh. ;)
Miehen logiikka on tässäkin asiassa pettämätön. Ei pähkäilyä tai epämääräistä arvailua ja subjektiivista tulkintaa vaan yksinkertaista raakaa faktaa. Nopeaa, helppoa ja tehokasta.

Alkuperäinen kirjoittaja aa:

siis lasketaanko ne viivat tonne ranteeseen asti???

Ei vaan reunassa pikkurillin alla vaan.

ai noi mitkä on ennen tota paksua viivaa mikä tulee etusormesta

etusormesta ei oo puhuttu ;) vaan käden sivusta pikkurillin alla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

siis lasketaanko ne viivat tonne ranteeseen asti???

Ei vaan reunassa pikkurillin alla vaan.

ai noi mitkä on ennen tota paksua viivaa mikä tulee etusormesta

etusormesta ei oo puhuttu ;) vaan käden sivusta pikkurillin alla.

Eiku sori, niin juuri, ymmärsin väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Ehhehheh. ;)
Miehen logiikka on tässäkin asiassa pettämätön. Ei pähkäilyä tai epämääräistä arvailua ja subjektiivista tulkintaa vaan yksinkertaista raakaa faktaa. Nopeaa, helppoa ja tehokasta.

Nii-in.. Se on ehkä miesten hyvä puoli, että on nopea ja tehokas. Mutta se ei ole aina naiselle helppoa, kun ei aina haluaisi olla nopea, helppo ja tehokas. Nyt eksyi kyllä alkuperäisestä aiheesta ;)

Ei ne viivat aina tiedä, itselläni on 5 lasta ja yksi keskenmeno, viivoja on vain kolme. Kuitenkin tiedän synnyttäneeni 5. Lueskelin kädestä ennustamisjuttuja, viivojen perusteella minulla ei ole suhdetta ollenkaan, ei ole ollut eikä tule olemaan. Silti olen ollut kahdesti naimisissa...Joten turha on elämäänsä käden viivoihin perustaa vaikka se niin mukavaa olisikin etukäteen tietää

Lasteni lukumäärä olisi kaksi ja ne olisivat tyttö ja poika... Olen vasta 11v mut uskon tälläseen... Jos tämä lasten lukumääräjuttu on totta olen tyytyväinen vaikka toive nyt onkin että saan yhden tytön...xD

Mulla toi sydämmenviiva haarautuu tietojeni mukaan se tarkottaa et joudun tekemään vaikeen päätöksen. Myös mun besul on samanlainen ja mun ex besul on ei haarautuva.xD sehän teki jo sen "vaikeen" päätöksen hii joos sorry.

Yhteistyössä