kadehdittavan cool pari - sis.linkin

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Jaa... :x Musta tosa Davidissa ei oo mitään komeeta...ihan 0k näköinen, muttei sytytä kyllä yhtään Victoria taas on niin laiha, että siitäkin on kauneus kaukana...ja ne tissit, ne tissit...

vinci
nyt täytyy myöntää että kauneutta löytyy muista pareista enempi kuin noista...no eihän nuokaan rumia ole mutta mun mielestä ton muijan tukka on pilattu(ja katie holmes tai cruise meni myös pilaan omansa leikkaamalla samaan malliin kuin tuolla) ja se on ihan anorektikko!!
äijä vois ehkä olla jees mutta jos se hyysää tollasta ylilaihaa niin tarvii silläki jotain vikaa olla!!

voi yäks
Mun mielestä kamala pariskunta. Yrittävät aina poseerata suut supussa viiimesen päälle. Ja tuo Victoria, sen naama on ihan kuin kiinanpalatsikoiralla. Mulle tulee aina sellanen mieleen. En tajua miten joku voi sitä pystyyn nostettua luurankoa pallotisseineen sanoa kauniiksi!

voi voi
http://static.flickr.com/64/172587287_a6e4979faf.jpg

Tämä ihminen on alasti varmaan puistattava näky. Montakohan vuotta sitten on syöny viimeks? Jotenkin säälittää ton elämä, mut itepä sitä elää.

minäkö se oon
Ihan hyvännäköinen pari, mutta jotenkin muovisia ovat. Vähän vähempikin omaan kroppaan panostaminen riittäisi, nyt tulee vähän kuva, että ovat molemmat melkoisia egoisteja.
Victoria on mielestäni kaunis ja mielelläni olisin noin laiha, mutta en todellakaan jaksa alkaa näännyttämään itseäni, niin tärkeää ei laihuus ole minulle (itsekin olen hoikka, mutta en kuitenkaan laiha). Ehkä vähän huono esikuva silti teineille.

No mitäpä noista voi sanoa. Oli kyllä niin tekemällä tehtyjä kuvia, mutta ihan hienoja. Victoria on kyllä luonnostaan aika tavis ja meikeillä sitten ehostettu tommoseksi muoviseksi. Ei noissa paljon tunnetta ollu, pelkkää kuorta ja halua näyttää hyvältä.

:LOL: Sori. :ashamed: Musta noi on ihan ku jostain huonosta farssista. Victorian pukeutumistyyli ei enää nykyisellään miellytä mua yhtään, ja David ei ole koskaan ollut mun makuun. Mua viehättää ihan toisennäköiset miehet.

Alkuperäinen kirjoittaja makaki:
Johtuiskohan monen täällä olevan negatiivinen mielipide kyseisen parin ulkonäöstä enemmänkin julkisuuskuvasta kuin oikeasti pelkästään ulkonäöstä? B)
Ei kun oikeasti Davidin ulkonäkö on sellainen, että ei iske muhun. Mua ei kiehdo "nätit pojat" vaan pitää näyttää mieheltä. Victoria on taas liian laiha ja aina niin tympeän näköinen, koska ei hymyile.

vieras ap
Alkuperäinen kirjoittaja loru:
No mitäpä noista voi sanoa. Oli kyllä niin tekemällä tehtyjä kuvia, mutta ihan hienoja. Victoria on kyllä luonnostaan aika tavis ja meikeillä sitten ehostettu tommoseksi muoviseksi. Ei noissa paljon tunnetta ollu, pelkkää kuorta ja halua näyttää hyvältä.
Eikö kuvakset yleensä otetakin ihan "tekemällä", meikataan, puetaan, valitaan rekvisiitta, kuvauspaikka, valaistus jne. En väittänytkään, että ne on vaan ohimennen nappastuja tilannekuvia:)

Edelleen mie tykkään noista kuvista ja ton parin ulkonäöstä ja mielelläni näyttäsin Victorialta...voisin vaikka olla yhtä luisevakin jos noin hotilta näyttää, mut en alkaisi laihduttamaan tuollaisen ulkonäön takia.

Davidilla alkaa olemaan tatuointeja jo niin, että menee hyvän maun yli mielestäni.
Victorian kropan ottaisin riemusta kiljuen, mutta musta ei olisi tuohon, että näännyttäisin itseni nälkään ulkonäön kustannuksella, vaikka hoikkuus kaunista (verrattuna liikalihavuuteen ) onkin :| .

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Davidilla alkaa olemaan tatuointeja jo niin, että menee hyvän maun yli mielestäni.
Victorian kropan ottaisin riemusta kiljuen, mutta musta ei olisi tuohon, että näännyttäisin itseni nälkään ulkonäön kustannuksella, vaikka hoikkuus kaunista (verrattuna liikalihavuuteen ) onkin :| .
Hyi olkoon, mä en tuollaista kroppaa haluaisi kuin Victorialla! Mielummin vähän ylipainoinen kuin tuollainen

hoikka
Hm... Onhan tuo Victoria kieltämättä melko v*ttumaisen näköinen ihan ilmeiden perusteella, mut mun mielestä se oli ehkä vähän pyöreämpi kuin noissa pari vuotta otetuissa kuvissa (joku laittoi linkin). Itse olen melkein yhtä laiha ihan luonnostaan - uskokaa tai älkää :( Vaikka voisinkin ottaa extrakiloja, täytyy myöntää et noissa tuoreissa kuvissa Victoria laihasta kropastaan huolimatta näytti aika hyvältä :)

Yhteistyössä