V
vieras
Vieras
Kadehditko ketään palstalaista? Jos kadehdit niin miksi?
Itse en kadehdi. Ja rehellisiä vastauksia kiitos!
Itse en kadehdi. Ja rehellisiä vastauksia kiitos!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mua kadehtii moni :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mä lupaan kadehtia sua. Mutta kerro nyt ensin, kuka olet ja miksi sua pitää kadehtia, etten veikkaa väärää ja aiheuta siten pahaa mieltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja jos olisinkin musta niin voisin ihan hyvin tehdä tämän kyselyn nimimerkilläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja jos olisinkin musta niin voisin ihan hyvin tehdä tämän kyselyn nimimerkilläkin.
Joojoo..niinhän ne aina väittää...
Alkuperäinen kirjoittaja +:En todellakaan ketään. Aina kun lähen palstalta pois huokasen helpotuksesta etten ole samanlainen kuin 99% palstalaisista. Suurimmalla osalla palstalaisista on aika mitään sanomaton elämä ja jollain ihmeen tavalla, niiden on pakko kehuskella itseään. en tieäd kokevatko he jotain omaa mielihyvää siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:argh! eipä jakseta alkaa väitellä nyt! uskokaa vaan mielummin niin päästään helpommalla..vai luuletteko että oon joku (ei tuu nyt ketään sopivaa mieleen) joka kerää kehuja? en ole niin säälittävä..
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Kadehdin kaikkia, joiden lapsilla on mahtavat isovanhemmat, jotka palvovatlapsenlapsiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:mä vähän kadehdin Å:ta, verbaalisesta lahjakkuudesta. Niin monessa ketjussa å:n kommentista tulee fiilis "just tuota mä tarkoitan, hitsi kun en ite osannu paremmin sanoa"![]()