Kadehditko ketään palstalaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kadehdin kaikkia niitä äitejä, jotka laittavat terveellistä kotiruokaa joka päivä, siivoavat ainakin kerran päivässä, vievät lapsensa ulos kahdesti satoi tai paistoi, eivätkä juo ikinä mitään muuta kuin vettä ja maitoa eli samaa kuin lapset. Not :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mä lupaan kadehtia sua. Mutta kerro nyt ensin, kuka olet ja miksi sua pitää kadehtia, etten veikkaa väärää ja aiheuta siten pahaa mieltä :)

ihan rehellisesti, en ole kukaan musta ja tooosi harvoin mitään kirjoittelen. lisäksi -mussa ei tietääkseni ole mitään kadehtimista. eli unohda..uteliaisuudesta vain kyselen.

En todellakaan ketään. Aina kun lähen palstalta pois huokasen helpotuksesta etten ole samanlainen kuin 99% palstalaisista. Suurimmalla osalla palstalaisista on aika mitään sanomaton elämä ja jollain ihmeen tavalla, niiden on pakko kehuskella itseään. en tieäd kokevatko he jotain omaa mielihyvää siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja jos olisinkin musta niin voisin ihan hyvin tehdä tämän kyselyn nimimerkilläkin.

Joojoo..niinhän ne aina väittää...

argh! eipä jakseta alkaa väitellä nyt! uskokaa vaan mielummin niin päästään helpommalla..vai luuletteko että oon joku (ei tuu nyt ketään sopivaa mieleen) joka kerää kehuja? en ole niin säälittävä..

Alkuperäinen kirjoittaja +:
En todellakaan ketään. Aina kun lähen palstalta pois huokasen helpotuksesta etten ole samanlainen kuin 99% palstalaisista. Suurimmalla osalla palstalaisista on aika mitään sanomaton elämä ja jollain ihmeen tavalla, niiden on pakko kehuskella itseään. en tieäd kokevatko he jotain omaa mielihyvää siitä.

oon täysin samaa mieltä! siksi en jaksa edes rekisteröityä ettei tulis liikaa roikuttua täälä :D

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Kadehdin kaikkia, joiden lapsilla on mahtavat isovanhemmat, jotka palvovatlapsenlapsiaan.

Mutta en muista ketään tällaista nimeltä, eli niin kalvavaa kateus ei ole. Mutta joululahjaketjuissa ja lastenhoitokyselyketjuissa kateus nostaa päätään.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
mä vähän kadehdin Å:ta, verbaalisesta lahjakkuudesta. Niin monessa ketjussa å:n kommentista tulee fiilis "just tuota mä tarkoitan, hitsi kun en ite osannu paremmin sanoa" :D

Mulla on ihan samat ajatukset kuin sulla!

Yhteistyössä