Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä en edelleenkään tajua miksei voi ennakoida asioita ja vaikka koittaa säästää. kyllä jokainen voi vaikka sen 5 -10euroa kuussa nipistää syrjään...
suomessa onneks aika hyvin pidetään huoli lapsiperheistä.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Röökiin löytyy aina rahaa, muttei lasten urheiluvarusteisiin....
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Röökiin löytyy aina rahaa, muttei lasten urheiluvarusteisiin....
Ei kaikki pienituloiset polta, että turha yleistää.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja mikä on sun logiikka ??:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Mä en kans jaksa käsittää miksi niin monet ihmiset elää kädestä suuhun, et aina pitää viimieisillä peneillä ostaa ruokaa ja tili on tyhjillään monta päivää ennekuin tulee uutta rahaa. Mulla ainakin ptiää olla muutaman sadan euron "puskurirahasto", on ollut ihan aina, myös opiskelijana. Pakko varautua ennakoimattomiin tilanteisiin kuten sairastumiseen tai auton/jääkaapin tms hajoamiseen.
Eli vastaan, että ei kaadu talous ihan kympistä. :xmas:
Kaikilla ei oikiasti ole varaa säästää niin paljoa, että kertyisi satoja euroja säästöön.
niin että ei siis kannata edes alkaa säästämään vai ? etkö tiedä että pennissä se on miljoonankin alku..
En kai mä missään väittänytkään ettei kannattaisi säästää. Mutta kun jotkut ei tajua sitä, että kaikilla ei ole mitenkään varaa pitää satojen eurojen säästöjä.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Röökiin löytyy aina rahaa, muttei lasten urheiluvarusteisiin....
Ei kaikki pienituloiset polta, että turha yleistää.
Mutta yllättävän monella köyhällä löytyy aina rahaa röökiin, siihen voi mennä esim kolmas tai neljäsosa tuloista (=tuista).
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja mikä on sun logiikka ??:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Mä en kans jaksa käsittää miksi niin monet ihmiset elää kädestä suuhun, et aina pitää viimieisillä peneillä ostaa ruokaa ja tili on tyhjillään monta päivää ennekuin tulee uutta rahaa. Mulla ainakin ptiää olla muutaman sadan euron "puskurirahasto", on ollut ihan aina, myös opiskelijana. Pakko varautua ennakoimattomiin tilanteisiin kuten sairastumiseen tai auton/jääkaapin tms hajoamiseen.
Kaikilla ei oikiasti ole varaa säästää niin paljoa, että kertyisi satoja euroja säästöön.
niin että ei siis kannata edes alkaa säästämään vai ? etkö tiedä että pennissä se on miljoonankin alku..
En kai mä missään väittänytkään ettei kannattaisi säästää. Mutta kun jotkut ei tajua sitä, että kaikilla ei ole mitenkään varaa pitää satojen eurojen säästöjä.
Alkuperäinen kirjoittaja minsi:Jep, ei kaadu. Mutta, tosiasia myös se, että toisilla on matkaa myös sinne kirppareille.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja mikä on sun logiikka ??:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Mä en kans jaksa käsittää miksi niin monet ihmiset elää kädestä suuhun, et aina pitää viimieisillä peneillä ostaa ruokaa ja tili on tyhjillään monta päivää ennekuin tulee uutta rahaa. Mulla ainakin ptiää olla muutaman sadan euron "puskurirahasto", on ollut ihan aina, myös opiskelijana. Pakko varautua ennakoimattomiin tilanteisiin kuten sairastumiseen tai auton/jääkaapin tms hajoamiseen.
jos sä nyt alat esim säästää tyttös ens talven luistimiin / suksiin niin eiköhän se onnistu ? pitää ottaa tavoite johon säästää. ja jos ei ole tavoitetta niin senku laittaa sen 5-10e aina kuussa sivuun niin jo vuodessa se tekee max 120 euroa ja sillä voi vaikka lapselle ostaa jo jotain tarpeellista kivaa. ..
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja mikä on sun logiikka ??:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Mä en kans jaksa käsittää miksi niin monet ihmiset elää kädestä suuhun, et aina pitää viimieisillä peneillä ostaa ruokaa ja tili on tyhjillään monta päivää ennekuin tulee uutta rahaa. Mulla ainakin ptiää olla muutaman sadan euron "puskurirahasto", on ollut ihan aina, myös opiskelijana. Pakko varautua ennakoimattomiin tilanteisiin kuten sairastumiseen tai auton/jääkaapin tms hajoamiseen.
jos sä nyt alat esim säästää tyttös ens talven luistimiin / suksiin niin eiköhän se onnistu ? pitää ottaa tavoite johon säästää. ja jos ei ole tavoitetta niin senku laittaa sen 5-10e aina kuussa sivuun niin jo vuodessa se tekee max 120 euroa ja sillä voi vaikka lapselle ostaa jo jotain tarpeellista kivaa. ..
Mä en tietääkseni missään väittänyt, että mun likalla ei ole suksia tai luistimia. Missä mä kirjoitin, että kyse just meistä? Likalla on sekä sukset että luistimet ja sellaiset tulee olemaan ens talvenakin. Enkä ole likan ainoa huoltaja.