Kaatuuko mun laihdutus jos tänään illalla herkuttelen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pötkäle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pötkäle

Vieras
Nyt haluttais jotain hyvää.. marmeladikuulia löytyis kaapista ja lämpimiä voikkareita vois tehdä iltapalaksi, muutama suklaakeksi..kuola valuu jo.

Mitä sanotte, (jos tänään herkuttelen, mutta huomenna taas ruotuun)
kostautuuko tuo herkuttelu kuinka paljon mulle? Kyse ois 3kpl marmeladikuulia, 2 lämmintä voikkaria (taikaruis leivällä tonnikalaa +juustoa) sekä 2-3 suklaakeksiä.

Jos pääset huomenna 100 varmasti ruotuun, niin anna mennä vaan.

Mä en pääsisi (mulla alkais makeahammasta kolottamaan niin pahasti jos nyt herkuttelisin) joten mä sn voi herkutella. Mulla se on joko tai.

Riippuu kuinka pitkään olet laihistellut. Yksi repsahdus toisinaan vain yllyttää ja antaa lisäpontta laihdutukseen.

No ota ne kuulat ja voikkarit mut jätä keksit syömättä?
Mun mielestä siinä tekee vaan itselleen hallaa jos kieltäytyy kaikesta hyvästä, kohtuus kantsii opetella niin ei tarvitse edes erityisemmin laihduttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
ootko syöny liian vähän vai miks tekee noita kaikkia mieli

Mulla tekee herkkuja aina mieli kun kuukautiset alkaa =/ Muuten en oikeastaan edes syö herkkuja normaalistikaan. Tähän asti päässyt ilman kummempia mielitekoja. Joskus pullasiivun ottanu. Ehkä 4krt tän parin kuukauden aikana.. Mutta nyt vaan tekee niin mieli. Voi kyllä johtua "nälästäkin". Olen liikkunu tosi paljon tän viikon aikana, mutta syöny oon aika kevyesti verrattuna liikkumiseen...joten tiedä sitten. Eikä tämä nyt ylitsepääsemätön hinku ole, että voin olla syömättäkin =) Ois vaan niin mukava hieman herkutella.

No minä en suosittelisi 3 voikkaria ainakaan iltaa vasten, kun iltapalan pitäisi olla kevyt kun nukkuessa ei oikeen kuluta. Otas huomen aamuna oikein kuituisa aamiainen, niin sitten voit illalla herkutella, näet jos syö paljon kuitua, niin voi vähän herkutellakin kun kaikki kalorit eivät sitten imene niin herkästi. Eikä välttämättä enää edes tee mieli karkkia ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No minä en suosittelisi 3 voikkaria ainakaan iltaa vasten, kun iltapalan pitäisi olla kevyt kun nukkuessa ei oikeen kuluta. Otas huomen aamuna oikein kuituisa aamiainen, niin sitten voit illalla herkutella, näet jos syö paljon kuitua, niin voi vähän herkutellakin kun kaikki kalorit eivät sitten imene niin herkästi. Eikä välttämättä enää edes tee mieli karkkia ;)

Syön joka aamu lautasellisen kauralese puuroa kera granaattiomenan ja raejuuston. Lisäksi syön päivässä mm. 2 runsaskuituista ruisleipää. Hedelmiä ja kasviksia menee reilu 800gr joka päivä. Joten kuituja oon tänäänki syöny kyllä tarpeeksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Syön joka aamu lautasellisen kauralese puuroa kera granaattiomenan ja raejuuston. Lisäksi syön päivässä mm. 2 runsaskuituista ruisleipää. Hedelmiä ja kasviksia menee reilu 800gr joka päivä. Joten kuituja oon tänäänki syöny kyllä tarpeeksi =)

ja vielä 2-3rkl kauraleseitä menee joka päivä noiden lisäksi

ei kaadu, mutta sun laihdutus kaatuu jos mietit joka kerta ku tekee mieli jotain hyvää, että kaatuuko laihdutus.
Kannattaa laihduttaa sellaisella tyylillä, mitä voi pitää loppuelämän!

Alkuperäinen kirjoittaja ex ylipainoinen:
ei kaadu, mutta sun laihdutus kaatuu jos mietit joka kerta ku tekee mieli jotain hyvää, että kaatuuko laihdutus.
Kannattaa laihduttaa sellaisella tyylillä, mitä voi pitää loppuelämän!

Minun laihdutus vuosia sitten kaatui kun ajattelin että onpas tämä helppoa ja lakkasin miettimästä kun teki mieli jotain hyvää..

Parempi se yks ruisvoikkari on ku 3 sokerikuulaa

Yhteistyössä