kaatunut pyörällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hanne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen kaatunut niin lapsena kuin aikuisenakin ja yksin ettei ole omia lapsia.

Kerran ajoin alamäkeä ja oli aika sateinen/märkä keli, joten mulla oli liian kovat vauhdit käännöksessä ja koitin kääntyä liian myöhään, joten menin sitten märkään puskaan pyöräni kanssa... Vaatteet kastui ja penkki vähän kääntyi. Ei vakavampaa...

[QUOTE="vieras";26133310]Olen kaatunut niin lapsena kuin aikuisenakin ja yksin ettei ole omia lapsia.

Kerran ajoin alamäkeä ja oli aika sateinen/märkä keli, joten mulla oli liian kovat vauhdit käännöksessä ja koitin kääntyä liian myöhään, joten menin sitten märkään puskaan pyöräni kanssa... Vaatteet kastui ja penkki vähän kääntyi. Ei vakavampaa...[/QUOTE]

ok, no onnekis ei sattunnut pahempi vahinko

Ajettiin kakaroina kaverin kanssa vierekkäin, horjahdettiin toisiamme kohti ja fillarien etupyörät hairasi kiinni toisiinsa niin että lennettiin molemmat pyörien kanssa räksälleen samaan nippuun. Muistona on arvet polvessa ja sääressä. Aikuisena huidoin kerran perään lentänyttä ampiaista ja laskin sujuvasti mutkan suoraksi suoraan ojan pohjalle ja siellä olevaan männynoksakasaan. Ainoastaan housunlahje repesi ja sääreen tuli ventti.

mun lapsuudessa ei käytetty kypärää. oon kaatunu lapsena pyörällä tietysti kymmeniä kertoja kuten varmasti muutkin. lentäny ohjaustangon ylikin ainakin kolme kertaa(mitä nyt äkkiseltään tulee mieleen). Aikuisena en oo juurikaan kaatunu, tosin aikuisiällä olen pyöräillyt sulan maan aikaan, nuorempana tuli pyöräiltyä myös talvella.
lapsi kyydissä en oo kaatunu.

käsittääkseni polkupyörän nopeus on yleensä sellainen että siitä kaatuessa ei kovin pahaa vahinkoa saa aikaan. kokonaan eri asia sitten jos ottaa yhteen auton kanssa. sen vuoksi meillä nykyään käytetään kypärää.