Kaasona häissä-mistä puku!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaaso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaaso

Vieras
Laittakaa ihanat immeiset nettiosoitteita, mistä voisin käydä kattelemassa juhlamekkoa parhaan ystäväni häihin. Olen siis kaasona, ja morsian toivoi, että pukeutuisin keltaiseen, beigeen, vaaleanpunaiseen, pastellinväriin...

Itse tosin haluaisin ostaa punaisen, viininpunaisen ym. räväkämmän mekon, ja ystäväni sanoi senkin olevan ok. Nyt vain meinaa tulla hätä käteen, kun en meinaa pukua mistään löytää! Helppikää!!

Hmm. Itse olin kaasona alkukuusta olevissa häissä ja morsisupari osti minulle mekon.
Myöskin meillä on häät edessä päin, ja minulla on kaksi kaasoa joille olen ostanut samanlaiset mekot.

Morsian lupasi maksaa ainakin osan puvusta, mutta en tiedä "kehtaanko" maksattaa..Tuntuu jotenkin kummalliselta? Onko sellainen siis tapana, että morsian maksaa, jos kerran tietynlaista pukua toivoo?

mä ostin elokuussa pidettäviin häihin kaason puvun samasta liikkeestä mistä morsio osti pukunsa. 149e makso ja torstaina on korjaussovitus.

se on tummanruskee polviin saakka ja levee shamppanjan värinen vyö. ( shamppanja toistuu myös morsiammen puvussa. )

Missä päin asut? Itse ostin Tazzia-nimisestä liikkeestä viime vuonna juhlamekon. Heillä oli ainakin silloin kiva mallisto. Liikkeitä on ainakin Helsingissä Forumissa ja Espalla muistaakseni. Tietysti ihan missään H&M-hinnoissa vaatteet eivät ole, mutta ainakin minusta hienoja.

[QUOTE="alkup.";24054835]Morsian lupasi maksaa ainakin osan puvusta, mutta en tiedä "kehtaanko" maksattaa..Tuntuu jotenkin kummalliselta? Onko sellainen siis tapana, että morsian maksaa, jos kerran tietynlaista pukua toivoo?[/QUOTE]

Mun mielestä se on tapana, että kaason ja bestmanin puvut morsiuspari hankkii. Ainakin juuri noissa häissä joissa olin kaaso, oli hääpari ostanut minulla ja bestmanille puvut. Ja näin mekin olemme tehneet.

Yhteistyössä