Kaapelitelevisionyhtiön palvelusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rölbe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rölbe

Vieras
Meillä on mtv3-kanavapaketti,joka itse tilattiin.Nyt sitten joku aika sitten tuli lasku muista kanavista!Näitä kananvia sai katsoa ilmaiseksi 3 viikkoa,jonka jälkeen ne suljettiinkin.Lähdin syyskuussa kreikkaan viikoksi.Ennen tuota reissua kanavat ehdittiin sulkea,kun 3 vkoa tuli täyteen.Kun palasin reissusta,kanavat näkyi taas!?Soitettiin yhtiöön lasku kädessä että mistä pirusta ne laskuttaa,käskivät tehdä reklamaation.Sen teinkin,mutteivät vastanneet siihen.Nyt myös mtv3-paketti on kiinni,samoin ne muut kanavat.Mies soitti sinne,mutta ne vaan väitti ettei kanavia ole missään vaiheessa suljettu ja että ne näkyy.Eipä näy ei!Eikä edes haluta toisen paketin näkyvänkään,koska ei olla sitä tilattu MAKSULLISENA!Mies veti herneen nenään ja lähti paikanpäälle iskemään nyrkkiä pöytään.Nyt vähän hirvittää,mitä se siellä alkaa heilua...Mutta siis minnekkähän tästä voisi ottaa yhteyttä jos eivät korjaa asiaa?Kun paketti otettiin ilmaiseksi 3 vko:ksi,nainen puhelimessa oli sanonut että kanavat suljetaan 3 vkon jälkeen,mutta kun ei.Saman firman laajakaistankin kanssa ollut ongelmia vaikka kuinka..

Ärsyttää ihan sikanan tämmönen!!!!

voiko jonnekin kuluttaja-asiamieheen ottaa tämmösessä tapauksessa yhteyttä?Ärsyttää kun ne ei siellä yhtiössä edes tutki asiaa,vaan väittävät asian olevan näin,kun tietokonetta katsoo!!!Kumminkin 30?/kk maksaa tuo paketti,eikä siellä oo mitään katsomista edes!Voi jummi!

Ei,koska naikkonen puhelimessa sanoi kyllä ihan itse että se suljetaan,mikäli ei itse soiteta ja jatketa tilausta!Uskomatonta että jos jotain tarjoavat ja lupaavat sen näkyvän tietyn ajan ja sitten pitäisi vahtia,että soittaako itse vai huolehtiiko ne sen kiinni niinkuin lupasivatkin!

Yhteistyössä