"Kaaos seuraa, jos raiskattuja naisia ei syytetä aviorikoksesta."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja et silleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näinä rasistisina ja islamofoobisina aikoina on hyvä, että on sentään yksi maa (Afganistan), missä suvaitsevaisuus ja monikulttuurisuus on yhä arvossaan.

[QUOTE="vieras";28491122]Eli sinusta tulee isona verovarojen tuhlaaja eikä verovarojen tienaaja.[/QUOTE]

Aika moni kehitysjärjestö hoitaa itse oman varainhankintansa. Toisaalta näen asian niin, että ensisijaisesti jokaisen maan tulisi hoitaa itse omat ongelmansa. Moni alalla toimivista on konsultteja, jotka tekevät kentälle pieniä pyrähdyksiä ja saavat esim. IMF:lta tai Maailmanpankilta palkkaa palveluksistaan. Näen sen enemmän suomalaistenkin verovarojen säästönä, että esim. pakolaisia ei tarvitsisi ottaa kalliisti ensin vastaanottokeskuksiin laitostumaan ja sitten kalliilla uudelleen juurrutettavaksi vieraaseen maahan traumoineen kaikkineen.

Verovaroja tienaan koko ajan tässä, viime vuonnakin maksoin jotain 12000 euroa veroja, enkä saa opintotukea vaan maksan itse opintoni, joten olisin sinuna ihan hiljaa.

Aika moni kehitysjärjestö hoitaa itse oman varainhankintansa. Toisaalta näen asian niin, että ensisijaisesti jokaisen maan tulisi hoitaa itse omat ongelmansa. Moni alalla toimivista on konsultteja, jotka tekevät kentälle pieniä pyrähdyksiä ja saavat esim. IMF:lta tai Maailmanpankilta palkkaa palveluksistaan. Näen sen enemmän suomalaistenkin verovarojen säästönä, että esim. pakolaisia ei tarvitsisi ottaa kalliisti ensin vastaanottokeskuksiin laitostumaan ja sitten kalliilla uudelleen juurrutettavaksi vieraaseen maahan traumoineen kaikkineen.

Verovaroja tienaan koko ajan tässä, viime vuonnakin maksoin jotain 12000 euroa veroja, enkä saa opintotukea vaan maksan itse opintoni, joten olisin sinuna ihan hiljaa.

Verorahoista maksetusta palkasta maksetut verot eivät kerrytä yhteistä kassaa, vaan päinvastoin.;)

[QUOTE="vieras";28491152]Verorahoista maksetusta palkasta maksetut verot eivät kerrytä yhteistä kassaa, vaan päinvastoin.;)[/QUOTE]

Mjoo, eli esim. IMF:lle Suomen maksamat jäsenmaksut, jos niitä saa palkan muodossa takaisin Suomeen, niin se ei ole kotiinpäin? Tämä selvä.

[QUOTE="vieras";28491330]Miksi Suomessa ei noudateta islamilaista lakia? Vaikuttaa oikein käytännönläheiseltä ja toimivalta verrattuna suomalaiseen tapaan toteuttaa oikeutta.[/QUOTE]

Kyllä sitä noudatetaankin. Esim. Varissuolla, Halisissa, Suvelassa, Kontulassa, Meri-Rastilassa, Vuosaaressa ym. Toistaiseksi ei tosin kovin näkyvästi.

[QUOTE="vieras";28491680]Kyllä sitä noudatetaankin. Esim. Varissuolla, Halisissa, Suvelassa, Kontulassa, Meri-Rastilassa, Vuosaaressa ym. Toistaiseksi ei tosin kovin näkyvästi.[/QUOTE]

Tämä on päivän hyvä uutinen:)

[QUOTE="vieras";28491152]Verorahoista maksetusta palkasta maksetut verot eivät kerrytä yhteistä kassaa, vaan päinvastoin.;)[/QUOTE]

Suurin osa esim. lääkäreistä saavat palkkansa verorahoista. :hug:

[QUOTE="vieras";28492019]Suurin osa esim. lääkäreistä saavat palkkansa verorahoista. :hug:[/QUOTE]

Niin, eli heidänkään palkkansa eivät kerrytä yhteistä kassaa, vaan kyse on verorahojen kiertämisestä taskusta toiseen. Mikä tässä oikein on epäselvää?

t. eri kirjoittaja kuin aiemmin

[QUOTE="vieras";28492019]Suurin osa esim. lääkäreistä saavat palkkansa verorahoista. :hug:[/QUOTE]

Eiköhän tämä ole ollut kaikkien tiedossa jo ennen sinun avautumista.:)

[QUOTE="vieras";28492189]Eiköhän tämä ole ollut kaikkien tiedossa jo ennen sinun avautumista.:)[/QUOTE]

Sinun on ihan hyvä joskus pitää tämäkin asia mielessä, ennen kuin taas alat jankkaamaan tietyistä, itsellesi tärkeistä asioista. :kiss:

Yhteistyössä