A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja inkku:mikä o kaasvot?
Olen pahoillani kirjoitusvirheestä. Ja ehkä kuitenkin enemmän siitä, ettet osaa päätellä noin yksinkertaista asiaa itse.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja inkku:mikä o kaasvot?
Alkuperäinen kirjoittaja teppana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä ei ole kääntynyt, vaikka oksentaa vähänkin pidemmillä matkoilla, turvallisuus ennen kaikkea
Ei hyvää päivää. Tästä lapsesta kasvaa varmasti iloinen autoilija isona.
Sori vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Ihan varmasti. Luuletko, että ajoturvallisuus on kohdillaan kun kuskilla on hermo kireällä lapsen ahdistuksen takia?
Tuo on just se mitä olen miettinyt. Ajajan keskittyminen voi herpaantua. Ei se tosin jatkuvaa valitusta ole, mutta monilla lapsillahan tulee se vaihe että ei viihdy selkä menosuuntaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Ihan varmasti. Luuletko, että ajoturvallisuus on kohdillaan kun kuskilla on hermo kireällä lapsen ahdistuksen takia?
Tuo on just se mitä olen miettinyt. Ajajan keskittyminen voi herpaantua. Ei se tosin jatkuvaa valitusta ole, mutta monilla lapsillahan tulee se vaihe että ei viihdy selkä menosuuntaan.
Itse lasken sen niin, että kolarin mahdollisuus kasvaa moninkertaiseksi kun stressaan kuskina.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:ap o vähä huonol päällä.
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Kyllä se kääntäminen mun mielestä riippuu enemmän siitä pituudesta ja painosta kun siitä, että minkä ikänen on.
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Kyllä se kääntäminen mun mielestä riippuu enemmän siitä pituudesta ja painosta kun siitä, että minkä ikänen on.
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Kyllä se kääntäminen mun mielestä riippuu enemmän siitä pituudesta ja painosta kun siitä, että minkä ikänen on.
Samaa mieltä ja juuri tämän takia suositus on tässä asiassa nimenomaan suositus. Meillä kuopus, jolla ikää siis 2v4kk, on yhtä pitkä kuin moni vuotta vanhempi.
Alkuperäinen kirjoittaja =):joo pitäkää ne kullanmurut vaa selkämeno suuntaan vaikka kuinka pahalta niistä itestään tuntuukin.saatte olla niitä täydellisii mammoja.=D
Alkuperäinen kirjoittaja =):ihan normi paskaa tääl on ei hevonpaskaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja =):joo pitäkää ne kullanmurut vaa selkämeno suuntaan vaikka kuinka pahalta niistä itestään tuntuukin.saatte olla niitä täydellisii mammoja.=D
Ei tässä oo kyse mistään täydellisyydestä. Eikö jokaisen pitäisi ajatella lapsensa parasta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja =):joo pitäkää ne kullanmurut vaa selkämeno suuntaan vaikka kuinka pahalta niistä itestään tuntuukin.saatte olla niitä täydellisii mammoja.=D
Ei tässä oo kyse mistään täydellisyydestä. Eikö jokaisen pitäisi ajatella lapsensa parasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja =):joo pitäkää ne kullanmurut vaa selkämeno suuntaan vaikka kuinka pahalta niistä itestään tuntuukin.saatte olla niitä täydellisii mammoja.=D
Pitäisi...vaan mikä on se "lapsen paras"? Istua kuten suositukset sanoo, vaiko istua tukalassa asennossa itkien automatkoilla?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja =):joo pitäkää ne kullanmurut vaa selkämeno suuntaan vaikka kuinka pahalta niistä itestään tuntuukin.saatte olla niitä täydellisii mammoja.=D
Pitäisi...vaan mikä on se "lapsen paras"? Istua kuten suositukset sanoo, vaiko istua tukalassa asennossa itkien automatkoilla?
Lapseni ei itke automatkoilla. Protestoi jonkin verran. Ei esimerkiksi valita siitä, että "jalat koukussa" (vaikka puhuu hyvin). On siis vaikea välillä tietää, vastustaako ahtautta vai esim. sitä ettei näe niin hyvin (kuin ehkä kasvot menosuuntaan näkisi).