Kaamee toi BB-Janican Norjan striptease-esitys, ku siltä loppuu kunto kesken

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24918929]Ei minustakaan ollut kovin kummoinen esitys. Tykkään kyllä janicasta ihmisenä, mut tuo esitys oli kyllä pettymys. Ja jos hirveesti hehkuttaa olevansa strippari niin oli vähän nolo kun ei sit irronnut parempaa.[/QUOTE]

Mun mielestä siinä ei ollut mitään noloa. Hyvä esitys.

Osaisinpa mäkin tehdä noin! Tosin ei mulla oo tommosta kroppaakaan :D mutta olishan se kiva yllätys miehelle jos sais salaa harjotella ja sitten joskus taikos tommosen tangon olohuoneeseen ja sais pitää pienen esityksen :)

[QUOTE="vieras";24918929]Ei minustakaan ollut kovin kummoinen esitys. Tykkään kyllä janicasta ihmisenä, mut tuo esitys oli kyllä pettymys. Ja jos hirveesti hehkuttaa olevansa strippari niin oli vähän nolo kun ei sit irronnut parempaa.[/QUOTE]

Peesi. Siis ei todellakaan kummoinen esitys. Oletin, että sieltä tulis kunnon show, mut ei... Siinä tangolla olis pitäny keikkua enemmän yms, niin ois osoittanut oikeaa taitoa. Ihan hyvä kokeilu mutta ei kyllä sen kummempaa.

[QUOTE="sheddon";24912518]Eli sun mielestä ei saa pitää hauskaa ja näyttää kavereille esitystä tangon kanssa jossei ole kunnossa? Siellä muuten muutkin Norjan asukkaat tanssi tangossa vaikka mitään eivät osanneet ja hikikin tuli. Ihan oikeesti, sä katsot viihdeohjelmaa. Ei siinä mun mielestä ollu missään vaiheessa kyse mistään "oikeasta" showsta josta maksetaan.

Toki viihdyttävämpää olisi nähdä vaikka Stefan roikkumassa siinä tangossa helminauhat suussa.[/QUOTE]

Näin juuri. Eihän nuo kummoisia laulajiakaan ole, mutta silti ne vetävät karaokea bileiltoinaan. Pitäisikö siinäkin vaiheessa sanoa, että "viekää nyt hei nuo karaokelaitteet pois kun ei olla laulutunneillakaan ehditty käymään".

• Tykkää
Reactions: idunnor
[QUOTE="vieras";24918949]Peesi. Siis ei todellakaan kummoinen esitys. Oletin, että sieltä tulis kunnon show, mut ei... Siinä tangolla olis pitäny keikkua enemmän yms, niin ois osoittanut oikeaa taitoa. Ihan hyvä kokeilu mutta ei kyllä sen kummempaa.[/QUOTE]

Harmittaako kovasti?

No sanokaa nyt prkle miten sen saa näkyviin! Ei tuu kuin se saparopää akka, eihän se oo se Janica??? Tai se ukko siinä tangossa ja ei näytä kuin sen asennuksen!
Sitten menee koko sivu muusiksi!

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24918996:
Näin juuri. Eihän nuo kummoisia laulajiakaan ole, mutta silti ne vetävät karaokea bileiltoinaan. Pitäisikö siinäkin vaiheessa sanoa, että "viekää nyt hei nuo karaokelaitteet pois kun ei olla laulutunneillakaan ehditty käymään".

No, mut jos siellä hehkutettas jotain että se on LAULAJA ja keikkailee työkseen ja sit se vetäs niinkuin jossain karaokessa, niin kyllä se vähän hävettäs.

No minä ainakin käsitin tuosta eilisestä jaksosta, että siinä oli leikattu vaan pieni osa siitä tanko-osuudesta? Ainakin itse kuvittelin, että on varmaan enemmänkin siinä temppuillut, mutta oli vaan leikattu sitten siihen sylitanssiin? Korjatkaa jos olen väärässä :D Jos se tanko-osuus oli tosiaankin vain siinä mikä nähtiin koosteessa niin kyllä, siinä tapauksessa on ollut vähän turha pyytää tankoa taloon..

Janican show oli upea ja katsojat (myös netissä) innoissaan. Janica oli kaunis, osaava ja teki työnsä hyvin; tuskin alunperinkään oli tarkoitus monen tunnin showta vetää. Kunto riitti tuohon ja 2 kk bb-talossa olleena tietysti on paino tuolla pullamössöruoalla ja vähäisellä liikunnalla kasvanut mutta ei se tuota haitannut yhtään; Janica oli todella seksikäs ja kaunis tanssiessaan. Kateellisten panettelua; kuten aina.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24912389:
Oletko katsonut jonkin eri pätkän kuin minä? Tuolla jo aiemminkin sanoin, että minun videoni ainakin oli selkeästi keskeltä esitystä, ei alusta eikä lopusta.

Ainakin tosta linkistä tuli vain pieni pätkä. Näkyykö jostain kokonaan? Tossa pätkässä, jos Janica huohotti, niin todella hyvin osasi pilottaa sen aistikkaisiin ilmeisiinsä. Itsekään en tuosta pätkästä nähnyt loistavaa tankotanssiesitystä, mutta aistikkaat kasvot ja kaunis vartalo Janicalla on. Sopii mielestäni hyvin strippariksi.

Katsoin sen pätkän. Hyvä kroppainen nainen ja paremmin veti tangolla kuin minä koskaan, ois kiva nähdä kun palstamammat vetelis menee stringeissään.

Mun mielestä siinä ei ollut mitään sen nolompaa kuin ton kaltaisissa julkisissa esityksissä muutoinkaan.

Yhteistyössä